Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

!!!!!!...

Kategori: Allmänt

...VISSTE NI att jag har varit så ouppmärksam att jag missat att "fira" mitt 500:e inlägg här i bloggen?!?! :D Jag är nu på inlägg 503 tror jag! Skapligt att man har skrivit så mycket (fast ändå med en del uppehåll) på 1,5 år!!!

Lite sjukstuga här hemma, det är ju februari, sjukdomarnas månad! *huga*. Lilltussan kräktes igår kväll efetr att ha matstrejkat hela dagen, ingen extrem-magsjuka som tur var. Typ 4 gånger på 4 timmar, sen var det över. Jag satt dock med henne på mig hela natten så jag har "ganska" ont idag vill jag lova! Idag är hon mycket piggare och var jättearg på mig att hon inte fick välling i morse! :)

Tröttheten ska vi knappt tala om, för då somnar jag väl här på tangentbordet, ha ha.
Jag var ju ut på gallej i lördags så det hette duga! :) Jag och 9 andra tjejer från orten stack till Sandviken på melodifestivalens andra deltävling! Lite middag före och krogen i Gävle efter resulterade i att jag kröp ner under täcket kl 03:30 i går "morse"!! Helnykter var jag dock så det var ju skönt att "bara" vara trött dagen efter! :)
Melodifestivalen då?! - Mja inte världens bästa låtar kanske och inte jättebekvämt att sitta på en plaststol i tre timmar, men det var roligt att se kamerorna och allt runt omkring, men när det väl kommer till kritan sitter jag ju hellre hemma och tittar... hi hi hi Eremit som jag är!!

Krogen kan ju vara väldigt intressant när man är nykter och ser "köttmarknaden" i full gång! :) Herregud va det finns desperata människor! Tur att man har sitt på det torra!

Det roligaste med alltihopa var iaf sällskapet! Det skulle jag inte byta bort för allt i världen! :)

Nu ska jag gå och se vad mina gryn har för sig, snart dags för läggning!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: