Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

helgen har gått för fort...

Kategori: Allmänt

...och nu måste jag få i säng minstingen för att sedan ta mig en dusch! Sen gäller det att få sova för i morgon blir det stor-shopping för mig och Oscar! :) Vi ska åka o hjälpa Tomten med alla julklappar ;)

I fredags fotograferade jag barnen till årets julkort, det är inte det lättaste vill jag lova! De smås tålamod tröt snabbt och då ser bilderna ut så här:


Hi hi hi...vi fick till det till slut iaf! :)

Med så här mycket snö är mina hundar verkligen i deras rätta element. Dom älskar att busa i snön!!

finingar!


Nej, som sagt nu måste sötnos nr 3 i säng! :)

Natti natt!!!

Kommentarer

  • Pia säger:

    Jobbiga mammor finns det gott om :o)

    Sköt om Er...

    Kramar

    2010-12-05 | 21:10:27
    Bloggadress: http://bredbacks.blogg.se/
  • Maja säger:

    Haha , glada de såg ut .

    Söt Oscar på sista bilden:)



    Och vad fin Ivar blivit ?! shit :O :D



    Kram <3

    2010-12-05 | 23:43:40
    Bloggadress: http://erikssonmaja.blogspot.com
  • Linda säger:

    Vad stor oscar har blivit !!

    Så söt.

    Haha, tyckte du inte att det julkortet blev lämpligt att skicka till folk ? ;)



    Kram

    2010-12-06 | 10:16:23
    Bloggadress: http://bidrottning.bloggplatsen.se
  • AMANDA!!! säger:

    Men de var då de sötaste jag beskådat!!

    O Jag som har köpt present för läääängesent åt den "lille" gossen.. Inser ganska direkt att jag GENAST måste åka och byta storlek HAHA!!

    Nu jäklar ska vi komma o hälsa på!!! Är ju bara så körigt hela tiden med skola dagis och min lilla butik! Men tidsmässigt.. kan ni någon dag inte allt för sent? Ell går Elias till 3 every day? :)

    2010-12-06 | 17:08:17
    Bloggadress: http://amandahedesunda.blogg.se/
  • Johanna säger:

    Å vilket roligt koert :) Men vad är det för extra haka på hon som håller i skönheten på sista kortet?? :) Vi ses nsart igen,kommer förbi på vägen hem och grattar min stora skönhet!!! Kram

    2010-12-07 | 22:34:11

Kommentera inlägget här: