Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

God fortsättning!!

Kategori: Allmänt

Herre jösses vad dagarna går!! Jag är som i en dimma, lämnar knappt huset, all snö gör mig deppig. För mycket snö helt enkelt!!!

Så här i juletider är det full rulle här hemma! Två julaftnar (en hos mina föräldrar och en hos Eriks föräldrar) och sen hinner man bara sadla om på annandagen och idag (27:e) är det födelsedag för äldsta sonen! Hela 7 år (!) sedan han kom till världen! helt otroligt, min lilla dunderklump på 4370 gram och 53 cm lång. Bilringar överallt och brottarnacke! :D En glad gobit som växt upp och är nu en glad, lite känslig skolkille som är världens bästa storebror!

Här kvällsmyser han med lillebror igår!



STORT GRATTIS TILL VÅR ÄLSKADE ELIAS! :)


Vikt/mat/motionsmässigt är det KATASTROF just nu! Längtar till den 5:e! Då är det dags!! VV för hela slanten!

Har tom börjat få panikångest när jag vet att jag ska visa mig bland folk. Är fruktansvärt elak mot mig själv också!!.... :(




Julen har varit trevlig iaf!! :)  Vi är en ganska stor familj, kanske ni ser! hi hi


Nu ropar denna goa herre på en tutte! ;)

 
(Oscar ska få 3 månaders-vaccin i morgon! Ogillas att sticka i dom fina knubblåren!!!)


God kväll på er!!!

Kommentarer

  • Pia säger:

    Goungar :o)

    2010-12-27 | 19:14:03
    Bloggadress: http://bredbacks.blogg.se/
  • Linda säger:

    God fortsättning !



    Oscar är en riktigt knubbig sötnos :)

    Hoppas det går bra med sprutan imorrn o att han slipper feber efteråt.

    2010-12-27 | 19:49:42
    Bloggadress: http://bidrottning.bloggplatsen.se
  • Anita säger:

    Vad härligt att kunna umgås många vid Julen! vi var 9, men vi bor så nära (7 km)så vi åkte hem på kvällen och sedan tog vi förmiddagsfika allihopa här innan vi åkte till pappa o åt på Juldagen. Här går VV på sparlåga oxå över helgen, blir att ta nya tag nästa vecka.

    2010-12-27 | 23:30:06
  • Anita säger:

    Vad härligt att kunna umgås många vid Julen! vi var 9, men vi bor så nära (7 km)så vi åkte hem på kvällen och sedan tog vi förmiddagsfika allihopa här innan vi åkte till pappa o åt på Juldagen. Här går VV på sparlåga oxå över helgen, blir att ta nya tag nästa vecka.

    2010-12-27 | 23:30:46

Kommentera inlägget här: