Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Väldigt bra helg...

Kategori: Allmänt

...har det varit. :) Fått massor gjort i huset, som verkligen behövdes. En hel del kvar, men nu känns det som att man har kommit igång iaf.
Vår lilla tös fick äntligen ett eget nytt rum igen idag. Så stolt hon var när hon fick komma in i rummet, allt färdigt och piffat med dockorna på rad. :)

I morgon väntar dubbeldag med först jobb på herrgårn 7-16 och sen Viktväktarna efter det. I morgon ska dock inte jag hålla i mötet utan det är My som ska köra sin första "test-lektion". Kommer gå strålande!! :)

Jag har återigen tagit tag i mitt liv igen efter en ganska mörk tid (matmässigt)... Mitt sockerberoende är fruktansvärt nu och jag får alltså (tro det eller ej) riktig abstinens, höga perioder och bakis-perioder. Jag kan bli totalt blockad i hjärnan o inte tänka på någonting annat än vad hjärnan vill ha - SOCKER!!
MEN, nu är planeringen gjord, mat och motion uppstyltat och det är det jag behöver! Jag vet vad jag behöver göra och jag vet att jag KAN!!

I veckan ska jag oxå hitta på en del skoj med mina underbara barn på eftermiddagarna!! :) Ledig från jobbet onsdag o torsdag för att sen jobba i helgen!

Nu väntar snart sängen, ska bara lägga i ordning barnens kläder till morgondagen. Tänk, lillprinsen har sin första friluftsdag i morgon!

Kram på er// A

Kommentarer

  • jessica säger:

    Oj de låter som mig just nu också, har också fått söt sug och de hjälper inggenting. usch så arg man blir. men de börjar gå mot mörkare tider (hösten är på väg) och då orkar jag inte mycket och då händer de att någon gosak slinker ner. så typiskt. När man har varit så duktig.



    va kul att hon har fått ett eget rum. de måste ha varit jätte kul. Man minns ju själv när man fick ett eget rum - man vart lycklig. kramar

    2009-09-22 | 10:54:54
    Bloggadress: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här: