Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Tokigt...

Kategori: Allmänt

...i kroppen. Något underligt i den just nu. Har sån fruktansvärd värk i kroppen och idag har jag haft problem med yrsel och hjärtklappning!! Vet inte vad jag ska ta mig till, men kroppen vill verkligen inte funka just nu!!!?


På måndag står jag på VV för sista gången innan jag lämnar över till kära My!! Kommer bli superbra! Jag kommer sakna medlemmarna men det känns ändå bra att jag inte behöver gå runt och ha dåligt samvete över att jag vill ge mer!!

Nu väntar den stenhårda sängen (behöver verkligen en ny madrass) på mig!!

Kram vänner

Kommentarer

  • jessica säger:

    usch hjärtklappning lätt inge kul, du får vila upp dej nu. Mysa med familjen. Va roligt att träffa dej idag och din familj. dina barn är ju så söta :) kram

    2009-09-27 | 21:43:21
    Bloggadress: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här: