Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Roligt...

Kategori: Allmänt

...på viktväktarna i kväll!! Såå duktiga medlemmar!! Riktigt skoj! :)

Har idag skrivit på anställningsbevis på jobbet. Så nu är man inte extraanställd längre! :) Känns jättebra och jag trivs mer än någonsin med det jag gör!

Lilleman har det kämpigt med allt nytt som det innebär att flytta från dagis till skola (F-klassen). Han orkar inte riktigt med sig själv just nu och är väldigt gråtmild... *stackars*

Är ledig till fredag morgon nu och det känns oxå bra, känns som att jag har något i kroppen så lite vila sitter nog ganska bra. I morgon ska jag åka och shoppa lite och luncha med syster!!

Letar med ljus och lykta efter ytterligare motivation... men den kommer...

Kram på er// A

Kommentarer

  • jessica säger:

    Hej.



    Va roligt att allt har gått bra med VV. Åh härligt med jobbet :)



    Stackars din son, de kan inte vara lätt alls att byta från dagis till F-klassen. Då blir de ju mycket nytt.



    Vi ska till Söderfors och träna Ella på Torsdag och hälsa på alla vovvsingar och Pia :) de ska bli kul :) brukar ni också träna med Cira där?



    Kramar

    2009-09-07 | 22:51:28
    Bloggadress: http://www.jessicalindell.blogspot.com
  • Ingela säger:

    Hej Anna.

    Jag har inte glömt dej. Men problemet är att jag jobbar 3 måndagar av 4. Jag måste försöka ta tag i mej själv igen. Har haft alldeles för "lösa tyglar" under sommaren. Är behov av Eran motivation....

    Saknar er alla.



    Kram Ingela

    2009-09-08 | 11:35:36

Kommentera inlägget här: