Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Nyheten ute...

Kategori: Allmänt

... ja nu är det bestämt. Bara två veckor kvar med Viktväktarna, sen slutar jag som konsulent och lämnar med varm hand över till My som kommer hålla i Tierps-klassen framöver.
Det kommer bli skitbra! Det är jag övertygad om!! :)

Anledningen till att jag slutar är att jag har så mycket i mitt liv, så mycket stress och jag kan inte ge medlemmarna så mycket som jag skulle kunna!! Känns helrätt att lämna över och istället komma och hälsa på och också stötta My när hon vill det. :)

Nu är det tidigt som gäller för hela familjen i veckan. Eriks väckarklocka ringe 03:50 och min och barnens klocka ringer 04:45.

God natt på er! // A

Kommentarer

  • Pia säger:

    Skönt för dig och din familj... men tråkigt för oss andra :o(



    Kramiz (kolla Majas blogg)

    2009-09-14 | 21:22:28
    Bloggadress: http://bredbacks.blogg.se/
  • Smilla säger:

    Man ska känna att man hinner leva också. Du kan ju alltid komma tillbaka när du känner att det har lugnat ner sig.

    kram

    2009-09-15 | 13:56:40
    Bloggadress: http://smillasplats.blogg.se/
  • annacarina säger:

    blev lite ledsen när jag läste att du skulle sluta som konsulent. Tror absolut att My kommer att göra det bra. Känns bara lite tomt. Kan hålla med dig om att i bland måste man tänka lite x:a på sig själv(inkl.barn och man) Ha det! Kramar

    2009-09-15 | 17:49:53
  • Anonym säger:

    Ja det kommer bli annorlunda och tomt utan dig! Vi är många som kommer sakna sig så du kan skriva upp måndagar 17.30 är det besök i Tierp =)

    2009-09-15 | 20:50:00
  • My G säger:

    haha jag glömde säga att det var jag som skrev ovanstående inlägg. haha

    2009-09-15 | 20:50:53
  • jessica säger:

    Skönt att du tycker de känns bra, de kan lätt bli så när man har en hel del saker och göra sen vill man ju umgås med familjen också :) kramar

    2009-09-16 | 22:10:39
    Bloggadress: http://www.jessicalindell.blogspot.com
  • camilla säger:

    Gud vad du kämpar på! Något hela tiden,blir lite trött bara att läsa hur du har det :)

    Men jag tror det kan vara bra att lämna bot VV för man ska orka oxå,och det kanske har varit på gränsen nu? Med tanke på att ni måste gå upp så tidigt oxå......alldeles för tidigt i min smak ;)

    Lycka till nu i alla fall och kul med jobbet tycker jag.

    Kram

    2009-09-17 | 09:22:07
    Bloggadress: http://www.millisvikt.blogspot.com

Kommentera inlägget här: