Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Svar till Ullis:

Kategori: Allmänt

...Svaret på din fråga är att jag fick en massa löst skinn efter min viktnedgång, och en del drar ihop sig och en del inte tyvärr. Jag har bestämt att jag ska vara 100 % säker på att vi inte ska ha fler barn, DÅ ska jag söka hjälp med att få "bort det".
Men det är jätteolika från person till person hur mycket det drar ihop sig. Det gäller att ha tålamod!! :)

Kram på dig!

Kommentarer

  • ullis säger:

    tack så mycket för svar! var som jag trodde.. lite rädd för det där. känns som en stor nackdel med att gå ner i vikt. jag tänker att jag kanske ska ta väldigt god tid på mig att gå ner så kanske huden "hänger med" ännu bättre i viktgången.. jag kommer inte skaffa barn på länge så det känns då jobbigt att veta att jag ska dra på massa extra hud länge. tänkte nämligen också att det vore bra att ha fått barn först och sen göra något åt det. känns lite larvigt att fundera på det här redan nu kanske men ah.. borde fråga min konsulent hur jag ska göra. vad fin du är i håret förresten! läckert. och oj vad massa du bakade! lär bli ett toppenkalas. ha det superbra!

    2009-11-17 | 21:31:21
  • Anna säger:

    Hej igen Ullis! :) Huden hänger med mycket bättre om man tar det lugnt. 0,5-1 kg i veckan. Sen är det ju också så att desto yngre man är, desto lättare är det för huden och dra ihop sig!!! Du kommer inte ångra din viktnedgång, även om huden blir lite lös ett tag!! :) KRAM

    2009-11-18 | 13:29:13
    Bloggadress: http://annaspoints.blogg.se/
  • ullis säger:

    tack snälla du!

    2009-11-18 | 21:46:50
  • Anita säger:

    Undrar hur det går med din viktnedgång? Har du börjat på VV igen? Nästa vecka blir spännande när det kommer nytt program, tycker jag.

    2009-11-19 | 08:31:10

Kommentera inlägget här: