Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Nu då... :)

Kategori: Allmänt

Nu kommer det ett par bilder iaf! :) Bilden på mig var den bästa jag fick till på egen hand! :)



I söndags blev det en riktig bakdag! Då stod jag i köket mellan 09:00-15:00 :) Och då blev det: Kanelbullar, mandelmasse-bullar, choklad o blåbärskaka, nougatrutor, äppelpaj, "Dodo- tunnbröd" och grova limpor med frukt! Det mesta åkte i frysen inför sonens stundande 6-årsdag! :) Fruktbrödet blev väldigt gott och finns med i månadens Buffé-tidning!




Till sist blir det en bild på mina älsklingar, min prins o min prinsessa!! Världens underbaraste såklart!! :)



nu ska jag och barnen äta lite middag, blir kycklingfilé med pesto och ris. Har jobbat som en tok i går och idag så det ska bli skönt med ledig onsdag o torsdag. I morgon bitti ska jag till doktorn med lillan som ska göra pricktest. Vi misstänker att hon är allergisk mot något livsmedel... Vill ha svar!! :)



Tack för idag!! :)

Kram på er// A

Kommentarer

  • Ann säger:

    Åhh vad du håller på!! GOTT!!! Dom där "Dodo-tunnbröden" är bara så helt underbara!

    Fina goa barn, och du ser inte så pjåkig ut du, heller ;-)

    Kram kram

    2009-11-17 | 22:33:49
  • Anita säger:

    Snygg frisyr, den klär dig!

    2009-11-19 | 08:23:15

Kommentera inlägget här: