Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Lilla pappa...

Kategori: Allmänt

...har vi firat idag, världens bästa!! :)

Annars har det varit jobb hela helgen så det är därför jag inte har lagt in några bilder, måste verkligen ta tag och sortera allt i kameran (minneskortet är fullt) och framkalla det jag vill framkalla och så... Väldigt längesen jag satt med det nu...

Erik åkte till Söderhamn för drygt en timme sen. Kändes jobbigare när han åkte på kvällen än när han sticker på morgonen när man ändå är halvt i koma... :) Nu blir han väl där uppe till fredag och jag, barnen och alla djuren får klara oss själva! Svårast är faktiskt att få till motionen, både för mig och hundarna... Men det löser vi, börjar ju få rutin på det här också nu! :)

Har gått ganska bra att hålla mig borta från sötsaker på jobbet, igår kunde jag dock inte motstå att äta lite nybakade scones där. Och idag blev det både tårta o bulle hos mamma o pappa. Men känns faktiskt ändå ganska okej.

Jag måste säga att jag faktiskt är väldigt stolt över mig själv som inte köper hem en massa läsk längre. Och sen känns det ju alltid lika bra att komma ut från affären då det INTE blev något onyttigt impulsköp!!!

i morgon är jag ledig, men fullspäckat schema ändå. Sonen ska till skolan och jag o dotter sticker till veterinären med lilla Våfflan (katten) som ska steriliseras, brorsan hennes, Måns, får också följa med, både som sällskap och så ska han ha en vaccin-spruta. Sen ska det också klämmas in lite promenad, handling och utvecklingssamtal på dagis! :) Och det är min enda lediga dag fram tills helgen denna vecka! ha ha


Men som sagt, vänner. I morgon kväll när grynen sover ska jag försöka klämma in lite foton här i bloggen!

Sen vill jag också lägga ut en efterlysning!!! Om det är någon av er som skulle kunna tänka sig att snygga till och göra min blogg mer personlig?!?! Skulle vara jättekul, då jag är helkass själv!!

God natt på er!!// A

Kommentarer

  • jessica säger:

    mysigt med att fira fars dag. de ska vi med göra fast de vart inte igår och inte idag får bli en annan dag.



    de ska nog gå bra med motionen. va brukar du teräna för nått.? kkramar

    2009-11-09 | 15:34:14
    Bloggadress: http://www.jessicalindell.blogspot.com
  • ullis säger:

    hej anna!

    kul att du känner att du kommit igång igen.

    jag har en fråga som jag frågat en gång förut, men inte fått svar på..

    när man gått ner så mycket i vikt, hur blir det med huden då? jag ska själv gå ner en väldans massa kilon med viktväktarna så jag undrar alltså hur det gick för dig. var du tvungen att göra en operation eller så för att bli av med överflödig hud?

    tack för din inspirirande o motiverande historia!

    2009-11-15 | 17:24:05
  • ullis säger:

    hej anna!

    kul att du känner att du kommit igång igen.

    jag har en fråga som jag frågat en gång förut, men inte fått svar på..

    när man gått ner så mycket i vikt, hur blir det med huden då? jag ska själv gå ner en väldans massa kilon med viktväktarna så jag undrar alltså hur det gick för dig. var du tvungen att göra en operation eller så för att bli av med överflödig hud?

    tack för din inspirirande o motiverande historia!

    2009-11-15 | 17:24:18

Kommentera inlägget här: