Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Känns ganska bra...

Kategori: Allmänt

...mja, det gör det faktiskt! Har änteligen fått lite välbehövlig motivation och skåpen är rensade på onyttigheter och FRAMFÖR ALLT är pepsi max-flaskorna BORTA!!!!

Jag rör mig mera, har en underbar vän som släpar ut mig i ur o skur när latmasken i mig skriker! :)
Nu väntar jag bara på att förkylningen ska ge sig så ska jag ge mig på att springa igen! Längtar och saknar det så!!!

Idag är jag ledig! Udda veckor är jag ledig på onsdag o torsdag, så väntar jobb i helgen sen... Jag och barnen slappar mest just nu. Sonen e en aning uppslukad av tv:n, då han har fått en del nya kanaler! :) Men snart ska vi samla ihop oss och dom små ska till farmor och leka en stund medans jag sticker till frissan och klipper o färgar. Och denna gång LOVAR jag en bild! :)

Idag blev det en ordentlig frukost och en väldigt lätt lunch bestående av rester (en halv kycklingfilé o en sked ris), till mellis blev det en härlig fruktsallad (OBS. Apelsinerna börjar bli riktigt goda nu). Ikväll ska vi göra hemmagjord pizza med vitkålssallad...

Återkommer....

Kommentarer

  • Pia säger:

    Hoppas du blev nöjd med frissan !!! Ha en bra dag :o) Så ses vi kanske i kväll.

    Kram

    2009-11-05 | 09:13:38
  • Anita säger:

    Kul att läsa att motivationen är tillbaks. Ha en bra dag!

    2009-11-05 | 12:55:29

Kommentera inlägget här: