Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Kan ni förstå...

Kategori: Allmänt

...VAR tar tiden vägen??! Inte uppdaterat bloggen sen den 17:e?!?!?!?!?!?!? Dagarna går så otroligt fort så jag vet inte vad jag ska ta mig till!!!! Kan det inte bara stanna upp ett litet tag?!!?

Här har det iaf hänt en hel del, en del som jag inte vill skriva om så mycket här än, men det är väldigt bra för vår familj, sen har det hänt lite på jobbet som gjort att hela julhelgen blev ledig istället för full med jobb som jag hade räknat med... Det är ju både positivt och negativt...

Jag var ute på en morgon-jogging i morse, något som jag har längtat efter i tre månader. Det var UNDERBART, och väldigt skönt att jag har lite grund-kondition iaf ;)

Vikten går det tyvärr mindre bra med.. Vill så väldigt gärna, men är ganska långt nere i beroendet, men mycket bra tankar och små pytteteg framåt varje dag... Jag är positiv och jag VEET att jag inte kommer väga 100 kilo igen!!

I morgon är det måndag igen och det är dags för en ny vecka...

Lev väl //A

Kommentarer

  • ullis säger:

    hallå där!

    det var en väldans massa som hänt.. hoppas det blir bra alltsammans, vad det nu är=)

    tråkigt att du känner att det går dåligt med vikten.. men kan det inte vara så att du kanske inte ska väga så lite som din målvikt är.. jag ska enligt BMI-intervallet väga 50-62 men jag tror jag skulle vilja landa runt 70. kanske bättre att tillåta sig att väga lite mer än att må dåligt över det.. fast det är klart om du vill väga si o så mkt så vill du ju det.. och jag är övertygad om att du klarar av att uppnå det du vill eftersom du har viljan och verktygen för det. du har gjort det förut, du kan göra det igen! ha en fin vecka=)

    2009-11-29 | 23:14:11
  • Anita säger:

    Tycker du ska gå till VV igen. Deras nya program är kanonbra, med mycket bonuspoints. Har fått nytt hopp om min vikt, sedan jag var på information förra veckan.

    2009-12-01 | 15:08:18

Kommentera inlägget här: