Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

I morse...

Kategori: Allmänt

,,,blev jag lite förvånad när jag tittade mig i spegeln. Jag var tom tvungen att titta två gånger, och ta mig tusan...halsmandlarna syntes UTANPÅ halsen!! Snacka om ont och obekvämt. Men jag kunde prata, dock lite grötigt så jag trampade iväg till jobbet. Levde på yoghurt under dagen. Men nu mot kvällen kändes det lite bättre och jag pressade ner lite kött och potatis hos svärföräldrarna. :)

Härligt med sol iaf, men jobbigt för lilleman med pollen och tråkigt att fästingar och mygg har kommit så fort!

I morgon är det heldag som gäller. Dvs 7-18... Nu ska jag planera lite VV-lektion!

Ha det gott, mina vänner! //A

Kommentarer

  • Bettan säger:

    Men det där låter ju mindre trevligt!! Fy

    Hoppas du mår bättre nu!



    Anna, jag behöver HJÄLP!! Kan INTE låta bli allt gott nu. Har haft ganska bra koll, men nu är det helt kört!!

    Har ju världens morot till att sköta mig, men NEJ då! Blir så arg och ledsen på mig själv. Och det är ju bara JAG som kan göra det åt mig..



    Hoppas jag kan komma på onsdag, ev. utan bil. Ska kolla upp om jag kan låna mammas. Och du, jag vägde mig förra torsdagen på förmiddan. Skiljde 0,5kg från onsdag kväll..



    Kram kram

    2009-05-03 | 19:50:11
    Bloggadress: http://gustavpers.blogspot.com
  • Bettan säger:

    Va snäll du ÄR!! Värmer mycket att se det du skrivit.

    Kan nog tyvärr inte stanna kvar efter lektionen på onsdag, Fredrik har jour så jag måste hem. Men gärna en annan gång! Risken är väldigt stor att jag bryter ihop totalt..

    Jaja, nu har jag börjat IGEN!? att skriva pointsen. Måste bli bättre på det, så att jag kan se vart fällorna är. Jag kanske äter för lite också, vem vet?



    Sköt om dig så ses vi!!



    Kram

    2009-05-04 | 13:30:23
    Bloggadress: http://gustavpers.blogspot.com

Kommentera inlägget här: