Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Arlanda...

Kategori: Allmänt

...är jag just nu...sitter på tåget hem. Klockan är snart 20 och jag har suttit på tåget sen kl 17. Har gått riktigt bra denna gång. Kan tom ha datorn uppe. Förra gången blev jag så otroligt illamående när jag satt med datorn på tåget. :)

Har varit en rolig helg och jag har lärt mig en hel del om hur jag ska kunna motivera mina medlemmar (och mig själv)!

I morgon är det VV i Tierp igen (efter jobbet), då blir det positivt tänkande så det smäller om det! Välkomna kl 17:30 i Sveasalen!

Känner mig vääldigt trött och har mycket värk just nu ("ja jag märker att du protesterar, lilla kropp!") Förkylningen bara tar om och tar om...

Om drygt en halvtimme får jag krama om min gubbe på station i Tierp och om drygt en timme får jag pussa och "fnosa" på mina sovande, underbara barn!!

Skickar en massa kramar till min lilla mormor, som opereras i morgon!



Avslutar dagens inlägg med att säga: Välkommen du varma sommar! :)

Bränn er inte i solen, mina vänner!
Kram/ A

Kommentarer

  • Bettan säger:

    Välkommen hem!!

    Får du aldrig ledigt från jobbet? :)

    Hoppas iaf att du får vila några dagar snart och att förkylningen försvinner!

    Brände mina axlar igår.. Är man dum så...



    Kram!

    2009-05-31 | 20:19:41
    Bloggadress: http://gustavpers.blogspot.com

Kommentera inlägget här: