Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Värken vandrar...

Kategori: Allmänt

...Idag är värken i axlar och rygg. Inte allt för skönt att skaka täcken på jobbet... I morgon jobbar både jag och Erik förmiddag så då ska barnen lämnas på dagis kl 06:30. Så tidigt har dom aldrig varit där förut...

Suttit lite med alla VV-papper nu. Behöver förbereda mig en hel del och jag börjar känna lite stress över det...

Åt middag hos svärföräldrarna, gott som vanligt :) Fläskfilé med paprika och banansås och potatis.

Nu är det dags för lite kvällsfika innan sängen kallar...

Kram på er

Kommentarer

  • Coyntha säger:

    Hej hej! Grattis för minuset!!

    Jag undrar om du kommer att ha lite tid över när du är i Linköping? Ska du stanna och sova här eller åker du hem samma dag?

    Vi kanske kan ses? Vad säger du? Hör av dig om du tror du hinner... det vore kul! ;) kram

    2009-03-09 | 11:18:22
    Bloggadress: http://www.coyntha.wordpress.com
  • Pernilla säger:

    Åh, vad du har varit duktig! Jag läste din blogg för första gången idag. Vilken viktresa du gjort. Strongt! Du måste vara så stolt över dig själv. Jag har varit trogen vv i många år även om det blir uppehåll ibland. Försöker med andra metoder emellanåt för att bli av med några retsamma extrakilon men det slutar med att jag går tillbaka till att räkna points i alla fall...

    2009-03-09 | 12:32:47
  • Ner40kg säger:

    Det kommer gå jättebra! Du kommer bli en kanonduktig konsulent! Det känner jag på mig! :)

    2009-03-09 | 17:31:18
    Bloggadress: http://ner40kg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: