Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Utbildning...

Kategori: Allmänt

...Första dagen avklarad. Har gått jättebra, men är trött. Har ju trots allt varit uppe sen 04 i morse.

Nu har vi ätit en god middag bestående av toast skagen till förrätt och sen kycklingfilé med rotsaksgratäng och kantarellsås. Mumma... :)

Roligt och intensivt som väntat och massor med tankar i huvudet....

Saknar mina älsklingar som tusan. Hade ett videosamtal med barnen vid 19-tiden och vi blev ledsna, både barnen och jag!

Nej nu ska jag ta mig an dagens kvällsuppgifter innan jag ska krypa ner i sängen...

På återseende vänner!!

Kramis

Kommentarer

  • Linda säger:

    Mmm vad god maten lätligger här med kurrande mage

    Vad kul att kursen går bra!

    Snart är du hemma hos barnen igen:)



    Kram

    2009-03-13 | 10:48:00
    Bloggadress: http://gullmalva.blogg.se/
  • Jessica Lindell säger:

    åh vilken mysig dag ni haft det :)Bra att kusen gått bra..

    Vi har haft dop idag, så mysigt det är..



    kram

    2009-03-14 | 21:54:44
    Bloggadress: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här: