Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Utbildning dag 3...

Kategori: Allmänt

....oj oj, vad tiden går vill jag lova. Dagarna går otroligt fort... Jag lovar att klockan tickar på lite extra fort bara för att jäklas nu när vi ska lära in såå himla mycket!!! :)

Tänk, i morgon i den här tiden är jag hemma igen, Längtar så efter min familj, samtidigt som jag verkligen hoppas att allt som jag lärt mig under dom här dagarna stannar kvar i mitt huvud!!! :)

God mat och trevlig stämning är det hela tiden. Kroppen och huvudet är däremot väldigt ovana med att sitta still hela dagarna och att vara tillbaka i "skolbänken" igen. För det känns ju som att det var ett tag sen...

Nu är jag snart färdig med dagens kvällsuppgifter och det ska bli skönt att krypa till kojs. I morgon ska jag hålla föredrag och jag vill så himla gärna att det ska går bra.... Det känns bra men några små orosmoln har jag allt..

I går kväll fick jag träffa min kära Karroliten! Så roligt och det var alldeles för längesen gumman!!! :) Tur att du ska sjutsa mig till tåget i morgon så jag hinner sno åt mig en kram till!!!

Nej nu är det dags för det sista lilla rycket innan kudden kallar!!

Kram på er... // A

Kommentarer

  • Amanda säger:

    VAD gör du i Linköping???!?!?! =) Jodå.. det blir Kalas till veckan faktiskt och INTE helgen.. Känns som att blir det i helgen så blir det så stort och så mkt.. så det får bli enkelt till veckan ist! MEN vi borde kunna ses iaf.. Men jobbade du alla dagar?!?! KRAAAM

    2009-03-15 | 01:13:45
    Bloggadress: http://amandahedesunda.blogg.se/
  • Maria i Gbg säger:

    Hej hej.

    Hittade hit via Let´s eat där någon nämnde din blogg som inspirationskälla. Jösses vad du har varit duktig och målinriktad.

    Jag är djupt imponerad. :)

    Lycka till med fortsättningen (att hålla vikten menar jag) det kommer du garanterat att klara galant.

    2009-03-15 | 07:13:47
  • Smilla säger:

    Låter som ni har fullt schema, med kvällsuppgifter också ;)

    Ska bli jätte spännande att få ha dig som konsulent någån gång ;) Du kommer väl till Österby och vikar för Karin ibland;)

    Lycka till!

    kram

    2009-03-15 | 07:49:37
    Bloggadress: http://smillasplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här: