Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Tung dag...

Kategori: Allmänt

...Ont i hela kroppen, trött, trött, och det känns ibland som att jag går omkring och håller andan. Som att jag glömmer bort att andas. Sorry att jag klagar...

I dag har vi varit och storhandlat, hade slut på det mesta. Sen har jag varit ute på promenad med vovvarna och så har jag och barnen gjort hemmagjord pizza.

I morgon sticker jag till stockholm igen på eftermiddagen. Infoträff igen inom VV. Hoppas att jag känner mig lite bättre då!

Nu ska jag snart gå och sussa....

Kram på er

Kommentarer

  • Smilla säger:

    Låter gott med hemmagjord pizza, det får kanske bli sån i helgen;)

    Låter spännande med vv infomötet. Är du färdig konsulent nu ? Eller är det fler utbildnings tillfällen ?

    kram

    2009-03-20 | 07:38:02
    Bloggadress: http://smillasplats.blogg.se/
  • Josefine säger:

    Hej Anna!

    Har kikat lite på din sida och är grymt imponerad över din viljestyrka! Du ser ut att må fantastiskt bra! Min fråga till dig är hur du kom igång och vad som motiverade dig? Jag skulle själv behöva gå ner 25 kg men det känns som det är ett stort berg framför mig som jag bara inte kan ta mig över!



    Kram kram Josefine

    2009-03-20 | 09:36:05
  • Linda säger:

    Gumman, jag börjar oroa mig lite för dej, att du håller på att ta ut dig?

    Du känner ju bäst själv..men jag är rädd om dig & vill inte se dig utbränd..

    Stanna upp lite & tänk till..ta några djupa andetag ibland.

    Hoppas det gick bra i S-holm idag!



    Kram

    2009-03-20 | 21:48:25
    Bloggadress: http://gullmalva.blogg.se/
  • Amanda säger:

    ÅH så gott med hemmagjord pizza.. Du har inte lust att lägga ut receptet? Jag är nämligen USEL just på Pizza! PUSS HEJ!!A

    2009-03-21 | 12:28:51
    Bloggadress: http://amandahedesunda.blogg.se/
  • Linda säger:

    Hej!

    Jag har för mig att det var på onsdagar..

    Den första gruppen var nog runt 16 & den andra runt 19.

    Jag vet att många efterfrågade någon lunchtid.

    Lokalen de hade nu sist var i Norrsätra skolan, innan det IOGT lokalen.

    Men aulan i skolan var super!!

    Hoppas du är bättre i kroppen imorgon vännen.

    Ta hand om dig.



    Kram Kram

    2009-03-21 | 21:36:49
    Bloggadress: http://gullmalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här: