Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Kalaset är över...

Kategori: Allmänt

...Nu har nära och kära åkt hem och vi har två trötta barn här hemma. Ska snart lägga dom och då ska jag och Erik äta lövbiff med klyftpotatis och bea och titta på Let´s dance. Mmmmm, var längesen. :)

Trött och slut så det blir nog inte så många rader idag...Gjorde en god korvgryta till lunch så den kommer det recept på inom kort.
I morgon är det bara en snabb sväng till stan som gäller. Ska kika på en dator som jag tänkte ha med mig till Linköping! :) Resten av dagen ska vi bara mysa och ta det lugnt (förutom 30 min på crosstrainern mot kvällen).
Har lovat sonen våfflor i morgon oxå!

Vill speciellt tacka Jenny och Smilla för snälla ord om mitt besök i Österby i onsdags! :) Det värmer, tjejer!!


Nu är det dags att krypa i mjukis-byxorna och fixa lite mat..

Hejs...

Kommentarer

  • Linda säger:

    Hej & Tack vännen!

    Ja jag har den lilla rosa datorn LG X110:)

    Den är jag helt nöjd med..liten & bra är den också..så om du ska ha en för att ha med på resor mest så är den perfa!!!

    :)

    Kram

    2009-03-06 | 19:35:48
    Bloggadress: http://gullmalva.blogg.se/
  • Anneli säger:

    Lika kul att ha nära och kära på besök, lika skönt är det när de gått =)

    Här har vi festat på Tacos ikväll. Jag skulle ju haft vindruvor som snacks, men de var så dåliga i affären så det blev micrade kaneläpplen o vaniljglass istället. Var inte alls tokigt.

    Om du behöver fikasällskap i Linköping så säg bara till =) fast jag gissar att du kommer ha fullt upp..



    Trevlig fortsättning på helgen!

    2009-03-07 | 01:53:08
    Bloggadress: http://tjockblirsmal.blogspot.com

Kommentera inlägget här: