Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Grey´s Anatomi...

Kategori: Allmänt

...sicken serie! Vet inte hur många avsnitt jag har bölat till, och nu sitter man här igen med tårarna rinnandes längs kinderna.... Men det är faktiskt ganska skönt att släppa lite på trycket....

Dagen har bestått av jobb, matlagning och legobyggande med barnen samt lite nattning och träning. Nu är det bara duschen och sängen kvar. 

Det var sonen som var kock idag. Lite roligt faktiskt. Jag hade tagit fram både lax och blomkål (två saker som han säger att han INTE äter) Men när han fick hälla blomkålen i kastrullen och sedan göra "geggan" som skulle vara på laxen OCH bre på den. Då gick det väldigt bra att äta både lax och blomkål! hi hi Sötnöten min!! :)

I morgon är jag LEDIG och det står ICA Maxi på schemat på förmiddagen. :) På fredag ska jag in till Stockholm på eftermiddagen på ytterligare information från VV...


Kommentarer

  • Maja säger:

    Jag har också bölat en hel del till den serien , även igår :)

    2009-03-19 | 08:39:22
  • Jessica Lindell säger:

    åh härligt med en ledig dag.. åh lycka till på fredag..spännande spännande.. kram

    2009-03-19 | 10:13:33
    Bloggadress: http://www.jessicalindell.blogspot.com
  • M i c k a säger:

    greys anatomy är grymt bra terapi ;D man vågar släppa ut det då. hehe

    2009-03-23 | 21:10:00
    Bloggadress: http://annamariamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här: