Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Den här snyggingen...

Kategori: Allmänt


...är MIN nu!!! :) Så himla glad att jag har köpt den och att jag ska få ta med den till Linköping på torsdag!!

Pga nackspärr blev det ingen crosstrainer idag. Men det blev en promenad med hundarna iaf! Usch, har varit så stel idag. Hoppas att det blir bättre till i morgon för då är det jobb som gäller igen.

Har varit så mysigt att bara få rå om barnen idag. Inte gjort så mycket. Spelat memory med sonen och tagit hand om dockan med dottern. :)
Nu sitter jag och Erik framför varsin dator, romantiskt värre! hi hi

Hoppas ni alla har en härlig lördag!

Kram på er

Kommentarer

  • Jessica Lindell säger:

    Åg va gott gryta ser ut och vara :D



    va avis jag är, vill med ha denna underbar bärbara datorn :)



    Kram

    2009-03-08 | 00:01:55
    Bloggadress: http://www.jessicalindell.blogspot.com
  • Bettan säger:

    Hej i stugan!



    Är ni friska nu? Är min tur nu.. Ont i halsen m.m...



    Men vilken snygg dator!! Vart köpte du den? Mobilt bredband till? Skärmstorlek?

    Många frågor blev det!=) Funderar på att köpa en egen nu när jag ska börja "jobba" lite.

    Förresten vill du ha en underklädesvisning? BH, trosor, badkläder, kalsonger. Jättefina!



    Kram kram

    2009-03-08 | 09:21:06
    Bloggadress: http://gustavpers.blogspot.com
  • Linda säger:

    Hej!

    Så du köpte datorn:)

    Du kommer bli mer än nöjd, jag lovar!

    <3

    Kram

    2009-03-08 | 13:11:42
    Bloggadress: http://gullmalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här: