Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Börjar kännas nu...

Kategori: Allmänt

...Tröttheten är väldigt påtaglig nu vill jag lova. Fullt upp på jobbet och jag får ont av allt bubbande och bärande, har både städat och serverat idag. I morgon är det 6-16 som gäller...

Efter det ska jag åka till Österby på VV. Vill väga mig och så behöver jag träffa och prata med kära Karin (min konsulent)  innan det är dags för utbildningen. Och i morgon är enda chansen till att göra det. :)

Ikväll hade jag tängt att träna, men jag tror faktiskt att jag redan har haft dagens träningspass... Och så behöver jag LÄSA en massa inför utbildningen, så jag satsar nog på det! :)

På torsdag fyller vår lilla prinsessa 2 år (vart tar tiden vägen?!?), då jobbar vi tyvärr för fullt, men på fredag blir det lite kalas för dom närmaste. Så på torsdag kväll efter jobbet står det bullbak på planeringen!

Blev en ganska "tung" lunch på jobbet idag. Pepparrotsöverbakad lax med råstekt potatis. Potatisen gjorde ju så att det drog iväg till 10,5 point. Så till kvällen nu så blev det gröt med barnen!

Jag är ju van vid att väga mig på förmiddagen på fastande mage, men i morgon ska jag ju jobba hela dagen och sen väga mig kl 17. Hmm, Vi får se vad vågen visar då, för något måste jag nog äta under dagen, annars svimmar jag nog på jobbet! :)

På återseende, vänner!

KRAMAR från mej...

Kommentarer

  • Linda säger:

    Ja du, jag säger detsamma till dig..Ta hand om dej!

    Du låter stressad...

    Vad kul att lilltjejen fyller år:)

    2 år är ju en sån härlig ålder!

    Lycka till på vägningen..

    Kram

    2009-03-03 | 19:21:56
    Bloggadress: http://gullmalva.blogg.se/
  • Mia säger:

    Håller tummarna inför morgondagen..



    Mvh Mia

    2009-03-03 | 21:47:14
    Bloggadress: http://miaspoints.wordpress.com
  • Bitte säger:

    Vilken härlig blogg du har. Hittade hit via vv:s forum. Har varit viktväktare men har provat lite annat ett tag nu Isodieten, men är sugen på att gå tillbaka till vv igen, blir så sugen när andra skriver att dom äter mackor och pasta....... Vv är ju bra med det att man kan äta allt men inte alltid och inte hur mycket som helst. Vv med GI tänk är nog en bra kombination tror jag.

    Länkar till dej så jag hittar tillbaka hit, hoppas det är ok.

    2009-03-03 | 22:39:55
    Bloggadress: http://blogg.passagen.se/ekebr
  • ija säger:

    Hej!

    Trillade nyss in på din blogg - jisses vilken inspiration =) Är också gammal viktväktare och vet att det funkar - har därför gett mig på det igen och är nu supermotiverad! Kommer med största sannolikhet att titta in igen. Håller tummarna för dig imorgon.

    /ija

    2009-03-03 | 22:47:55
    Bloggadress: http://www.metrobloggen.se/viktig
  • Helena säger:

    Hej!

    Lycka nu till med vägningen!!

    kram

    2009-03-04 | 09:04:54
    Bloggadress: http://Titti40.wordpress.com
  • Jenny säger:

    Var på VV i österby i dag onsdag 4/3 och fick höra din historia, måste säga att det är helt otroligt vad duktig du har varit.

    Har precis börjat på vv, och har ungefär lika många kilo som du hade som jag skall ned. Har tänkt att det inte kommer att gå men att jag skall försöka men när jag såg och hörde dig så vet jag nu ska jag också ned och det är inte en omöjlighet.

    Jätte kul att träffa dig!

    Lycka till som konsulent

    //Jenny

    2009-03-04 | 21:38:55

Kommentera inlägget här: