Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Begravd...

Kategori: Allmänt

... i papper!! :) Kommit en bit på väg iaf, med allting som ska läsas in och förberedas inför torsdag. Tiden går ju så fort. Snart sitter man väl där på tåget och är jättenervös inför fyra intensiva dagar!! Men jag ser fram emot det också!!! Det konstigaste ändå, är ju att vara ifrån familjen! Har aldrig varit ifrån barnen såå länge förr!!!!

I dag har det varit ganska lugnt på jobbet... Gick jättebra att lämna barnen i morse. Inga ledsna miner som tur är! I morgon blir det lite mer på jobbet. Då jobbar jag från kl 11 till "slut". Dvs tills gästerna har gått och lagt sig och allt är diskat och klart inför nästa dag. Brukar bli runt midnatt någon gång...

"Den tiden på månaden" nu så det är riktigt svårt att hålla sig borta från godsaker. Värken är något bättre idag men jag är dum och glömmer ta värktabletter. Ska försöka komma ihåg det i morgon! Börjar känna av halsen också men det är bara att "glömma" bort.

Nej, åter till mina papper!! :)

Kram på er
//ANNA

Skickar en tanke till min underbara mormor som har det kämpigt just nu..

Kommentarer

  • Emelie säger:

    Hej!

    Nu var det ett tag sen. Jag tänkte bara höra om hur det går för dig och med ditt guldmedlemsskap? :) Har du blivit guldmedlem ännu?

    Sen måste jag fråga dig om en sak också. Det är nämligen så att jag har kommit in på min 7:nde vecka nu och jag börjar tappa motivationen. Jag var ganska nyligen i London och då tog jag en alldeles för slapp vilovecka och nu har jag svårt att hitta tillbaka till motivationen. Dels beror detta på att jag är "i den tiden av månaden" och mitt humör är lite allmänt pessimistiskt. Men ändå. Kände aldrig du att du inte orkade fortsätta? och vad gjorde du då för att ändå fortsätta?



    Kram

    Emelie

    2009-03-09 | 20:25:47
    Bloggadress: http://emelieone.blogg.se/
  • Emelie säger:

    Åh vad roligt :) Grattis grattis! :)

    Joo det är sant, det har du rätt i. Jo men det ska jag göra. Det där med bilderna är faktiskt ett bra knep. Måtten är väl inte så superbra nu när man är inne i sin jobbiga period, men bilderna var ett bra knep :) Tack för hjälpen!



    Ja jag ska försöka komma igång och göra det bästa jag kan för att nå min målvikt jag med :)



    Kram!

    2009-03-09 | 20:37:37
    Bloggadress: http://emelieone.blogg.se/
  • Bettan säger:

    Blir nog en sån imorgon!! =) Vad fick du betala? Inträdesavgiften bjuds man väl på.



    Hoppas du får et bra på kursen. Spännande!!

    Få se hur ja mår på onsdag och om vi kommer på vägningen nå.



    Kram

    2009-03-09 | 20:49:58
    Bloggadress: http://gustavpers.blogspot.com
  • Linda säger:

    Jaså du blir borta i flera dagar?!

    Det har inte jag fattat :P

    Men det är nu du ska utbildas eller, så när du kommer därifrån är du en fullfjädrad konsulent?



    Tack för ditt stöd stumpan:)med min viktnedgång.

    10 kg på 9 veckor har jag lyckats med, inte så illa pinkat;)



    Har ju dej som förebild å då blir jag motiverad!!



    Kram & hoppas det går bra på jobbet imorrn

    2009-03-09 | 22:08:55
    Bloggadress: http://gullmalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här: