Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Genomblöt...

Kategori: Allmänt

...var skjortan på jobbet idag. Sprang omkring som en galning på jobbet udag, med både lunchservering och sedan städning av matsal! Puh!! Nu är det morgondagen kvar innan min lilla semester....  :)

Lilleman har varit lite febrig, men han verkar pigga på sig igen. Sista veckan för honom på dagis nu, så jag hoppas han hinner gå någon av dagarna, efter ett litet sommarlov börjar han i förskoleklass uppe på skolan!! Oj oj oj, vart tar tiden vägen?!?!

Nu ska jag sjunka ner i soffan och vänta in Morden i Midsomer.

Natti natti// A

Kommentarer

  • jessica säger:

    Kan tänka mig att din skjorta va genomblött de har ju varit så himla varmt.. jag önsa de vore lite svalare. Härligt med att de får sommarlov och kul att han börjar i förskoleplats sen :) kram

    2009-07-01 | 13:00:47
    Bloggadress: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här: