Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

En liten glimt...

Kategori: Allmänt

...av solsken i morse, men nu regnar det igen... :(

Hoppas ni alla hade en mysig midsommarafton. Vi hade jättetrevligt knytkalas här hemma (och en massa rester idag) :)

Kommer väl gå åt peking på vågen på personalmötet i sthlm på onsdag... suck...Men jag har verkligen njutit av både vitlöksbröd och bea-sås! Skulle jag inte gjort det DÅ skulle det inte ha varit värt det där pluset på vågen! :)

Idag tar vi det bara lugnt. Jag och barnen har precis varit ute på en cykel-tur. Jättemysigt nu när vi kan göra såna saker tillsammans!!!

I morgon ska jag till jobbet en snabbis (4 tim) sen både till mamma och till svärmor, tror jag!

Ha det gott!

Kommentarer

  • Amanda säger:

    Hej min Hjärtevän!

    Hoppas ni haft en bra midsommar!

    Här i Hedesunda är alla i chock och sorg!

    Kramar!

    2009-06-21 | 15:02:26
  • Bitte säger:

    Hej!

    Var precis inne på viktväktarnas forum och där var det någon som skriv om ngt som heter clicker.... vad är det och hur fungerar den??????

    2009-06-21 | 21:17:12
    Bloggadress: http://blogg.passagen.se/ekebr

Kommentera inlägget här: