Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

-1,7 kg..

Kategori: Allmänt

första veckan med viktväktarnas powerstart! :) Inte så tokigt va?! Och på köpet får man massor med inspiration att prova nya saker!

Inte skrivit på ett tag igen nu. Lillan är för tillfället jättesjuk. Så hemskt att se dom små så dåliga!

Jag och lilleman är jätteförkylda och Erik har varit jättehes i 3 veckor nu och gått på penicillin, men inte blivit bättre. Så nu väntar han på akuttid till öron näsa hals.

Sen har vi ju det underbara vädret också! *suck* Att det kan finnas så himla mycket regn!?!?!?

Snart är jag på väg till veckans VV-möte, midsommartema såklart med inriktining på potatis! :)

I morgon jobbar jag dag och sen ska jag handla till andra veckans power start! :) Blir ju dock undantag på fredag då det inte räknas några points! ;) Men det är väl bara midsommarafton en gång om året?! hi hi

Ha det gott alla!

Kram/ A

Kommentarer

  • Bettan säger:

    TACK!!



    Bra jobbat du med!! Power Start är grejjer de!



    Kraam

    2009-06-15 | 22:25:12
    Bloggadress: http://gustavpers.blogspot.com
  • Smilla säger:

    Det är power start programmet man ska leta upp allstå när man som mig har tappat all motivation...

    Hoppas ni piggar på er snart. Ja inte blir det bättre av allt regnande...men idag har vi till och med haft lite sol =)

    kram

    2009-06-16 | 19:11:03
    Bloggadress: http://smillasplats.blogg.se/
  • Annika säger:

    Hej!



    Ville bara lämna ett litet avtryck när jag varit på din sida och kikat.



    Alltid lika kul att hitta VV:are!

    2009-06-18 | 13:30:08
    Bloggadress: http://www.akinna.se
  • Anita säger:

    Önskar dig en trevlig midsommar!



    Är det nya Powerstartprogram på gång som du provar?

    2009-06-18 | 14:45:10

Kommentera inlägget här: