Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

STORT...

Kategori: Allmänt

...Grattis till My som nådde målvikt igår!!! Såå duktig, tjejen!!! :)

Själv har jag tagit mig i kragen och vänt på den nedåtgående spiralen. Jag vill ju leva som jag lär och just nu får jag inte riktigt på mig mina favvo-jeans *skäms*.
Sen tror jag ockå att det kan bli ganska kallt att gå i leggings hela vintern eftersom jag vägrar att köpa större byxor! ;)

Nu är jag ledig från jobbet ända till söndag, och det är skönt för jag har en hel del att fixa med, både roligt och mindre roligt!

IDAG FYLLER MIN ALLRA BÄSTISTA VÄN JOHANNA 25 ÅR!!! GRATTIS MIN LILLA STUMPA!! VI SES PÅ FREDAG!! :) Tänk att vi har varit vänner i snart 20 år! Man känner sig nästan gammal när man tänker så! ha ha

Själv får jag vänta en månad innan jag fyller 25, men redan nästa helg (den första i augusti) åker jag , min storasyster och min mamma på Spa till Tallin. För att fira en kombination av systerns 30-årsdag o min 25-årsdag! Ska bli jättekul!! Mamma följer med på grund av (enligt mig) att henne kan vi fira för huur mycket som helst. Tex. Bästa mamman som alltid ställer upp, varit gift 30 år med lilla pappsen, fyller jämt nästa år mm mm mm. (visst var jag snäll som inte skrev hur mycket,mamma)

Idag kommer en av mina äldsta vänner hit en sväng, det ska bli riktigt skoj för nu är det längesen! Han är även gudfar till vår son!! :) Sen på eftermiddagen ska jag till veterinären med en av hundarna, vilket är mindre kul. Fanny verkar ha ont i halsen så det är bäst att kolla upp.

NU ska vi åka och titta på en liten kissekatt!! hi hi

Ha det gott! KRAM/ A

Kommentarer

  • Bettan säger:

    Ja precis GRATTIS MY!!!!!



    Tror inte jag behöver skriva vad jag tycker om mitt resultat igår?!.. Börjar bli lite trött nu... Vet liksom inte vad jag ska ändra på?

    Ska jag äta AP eller inte? Träna mer/mindre.. Eller mindre kan jag ju inte, men ja du förstår säkert hur jag tänker..



    Tycker du är jättefin och smal iaf!



    Och vilken lyx att åka på spa i Tallin. Är ju såå fint där! Knäpp mycket kort!



    Kram kram

    2009-07-21 | 10:08:15
    Bloggadress: http://gustavpers.blogspot.com
  • Pia säger:

    Ska bli såå härligt att åka till Tallin... Att fira två av mina döttrar blir såå roligt:o)



    Hoppas kissen faller Er i smaken!!!



    Kramiz

    2009-07-21 | 10:14:52
    Bloggadress: http://bredbacks.blogg.se/
  • Amanda säger:

    Instämmer! Våran stumpa fyller 25 :) KUL! Helt otroligt att vi håller ihop allahopa fast det gått så många år!



    2009-07-21 | 15:17:04
    Bloggadress: http://amandahedesunda.blogg.se/
  • Ida Eriksson säger:



    Hej Anna!!



    Hoppas allt är bra? Har inte glömt dig och vv men har kommit in i en riktigt ond cirkel som inte går att komma ur.



    Ska försöka ta mig i kragen och komma på måndag fast jag vet att jag har säkert gått upp 5 kg.



    Kram Ida

    2009-07-21 | 18:33:27
  • jessica säger:

    Åh så mysigt med spa resa till tallin, de är ni värda :) Härligt.. kram

    2009-07-21 | 22:13:55
    Bloggadress: http://www.jessicalindell.blogspot.com
  • Anita säger:

    Usch, att det ska vara så svårt att hålla vikten. Har gjort den här resan förrut, men är på väg ner nu igen. Det behövs bara en motgång så skjuter vikten i höjden.(varit sjukskriven pga. utbrändhet) Suck!!

    2009-07-22 | 08:53:46

Kommentera inlägget här: