Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Herre jösses...

Kategori: Allmänt

...Under dom senaste dagarnas bilsemester i sommar-Sverige har jag nog ätit tillräckligt med points för att stå mig fram till jul!!! *Huga*

Men gott har det varit och jag har ingen annan än mig själv att skylla på... tyvärr :)
Vi har varit både i Eskilstuna och Dalarna (Tällberg), barnen är helnöjda och pengarna är slut. Ha ha

Hänt en del tråkigheter på jobbet oxå, så jag kan tyvärr inte koppla bort det helt..... Får se vad som händer nu??!?

På återseende snart!!!

Kram/ A

Kommentarer

  • jessica säger:

    Åh härligt med semester.. Dalarna är ju så fint, vi brukar åka upp dit varje år en vecka på sommar, åh vi ska dit nu i år igen om några veckor. De ska bli härligt :)



    Hoppas det löser sig på dit jobb va de nu som har hänt. Kram

    2009-07-10 | 11:56:56
    Bloggadress: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här: