Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Vet inte...

Kategori: Allmänt

...riktigt vad jag ska skriva.... Jag klarade inte av att åka till veterinären idag, så Erik har precis kommit därifrån. Tårarna kommer i flodvågor och bara tanken på att det är vi som har bestämt att han inte ska få leva längre håller på och driver mig till vansinne!!!

Jobbar mycket nu som ni kanske har märkt...blir kväll idag och sen 8-16 tisdag och onsdag. fredag förmiddag också men sen är jag ledig i helgen och det känns jätteskönt!!! Jobbigt med trötthet och värk i kroppen....dock roligt att  jag klarar mig mer självständigt och lär mig hela tiden...

Idag jobbar både jag och Erik eftermiddag så min mamma kommer hit och hjälper till med barnen... Dags för dagis och inskolning kl 13 sen börjar jag jobba kl 15...

Ska maila till Viktväktarna nu....

På återseende SNART!

KRAM/ A

Kommentarer

  • Jessica Lindell säger:

    Tråkigt med missen, vet hur sånt känns. Fast när mamma o pappas två hundar gick bort (avlivades).. inge kul.. man kan gråta hur mkt som helst..



    Kram

    2009-01-19 | 10:50:34
    Bloggadress: http://jessicalindell.blogspot.com
  • Linda säger:

    Usch, ja jag förstår också att du är leden:(

    Men tänk som så att han säkert inte mådde bra, eftersom han gjorde som han gjorde..



    Jag jobbar också eftermiddag/kväll idag..13-21

    Lite skön tid ändå, får man gjort lite hemma på fm.

    För när jag jobbar 8-17 är jag totalt slut då jag kommer hem, orkar ingenting.



    Vad glad jag blir när du skriver att du tycker jag är duktig:D Det värmer verkligen!



    Ha nu en bra dag Anna.



    Kram

    2009-01-19 | 10:57:11
    Bloggadress: http://gullmalva.blogg.se/
  • Lillgrisen säger:

    Hej! Du har en utmärkelse att hämta hos mig :o)

    2009-01-19 | 11:18:31
    Bloggadress: http://lillgrisen.bloggagratis.se/
  • Coyntha säger:

    Usch!! Vad jobbigt! Jag förstår hur du känner dig. Men ha inte dålig samvete..Men svårt är det!!

    Ha en bra vecka.

    kram



    PS LYcka till med brevet till V.V.

    2009-01-19 | 12:17:55
    Bloggadress: http://coyntha.wordpress.com
  • Åsa säger:

    Oj nu har jag missat massor den senaste tiden. Vad tråkigt med kissen! Men vilken snygg frisyr du fått och så himla spännande med viktväktarna! Du kan du konkurera alla dåliga ;-) KRAM

    2009-01-19 | 15:09:18
    Bloggadress: http://www.sotsaken.blogspot.com
  • Emelie säger:

    Hej! Tack själv :) Din kommentar gjorde mig väldigt glad!



    Joo det gick ganska bra ändå, 1,5 kg har jag förlorat på första vägningen så det känns toppen! Hur är det för dig nu då? Nu har du så gott som nått ditt mål eller? :) Ska du kvar en stund till på viktväktarna då för att få stöd att stå kvar vid din vikt eller ska du sluta nu? :) Jag är som sagt väldigt imponerad på din viktnedgång och ska lära mig av dig bland annat och kämpa emot allt de jobbiga (godis och gott) och se maten och de rasande kilona som en jätte positiv utveckling :)



    Läste även ditt inlägg om katten. Jag är hemskt ledsen och beklagar verkligen att ni måste ta det beslut ni ska ta :(

    2009-01-19 | 21:18:50
    Bloggadress: http://emelieone.blogg.se/
  • Ann säger:

    Jag känner med dig!

    Sköt om dig och låt tårarna spruta, det är bäst så.

    Kram på dig

    2009-01-19 | 23:30:43

Kommentera inlägget här: