Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Snart slut...

Kategori: Allmänt

...på även denna dag! Har varit högt tempo ända till nu! :) bara duschen som återstår nu!
Dagen har fyllts av: Gardinbyten i 5 rum, toalettskurning, utelek med familjen, dammsugning, bvadning av barnen, jogging, och torkning av golven. Sen har ju det vanliga med mat. tvätt och disk också förekommit, så jag är faktiskt ganska trött nu! :)

Har varit en ganska bra dag, alla pigga (men maken fortfarande lite trött), och har ätit bra. Tyvärr pinkade katten i sonens säng igen, han har inte gjort det sedan vi bytte madrass och möblerade om där inne för några veckor sedan! Blev såå himla besviken på honom så jag tom började gråta! Jag orkar verkligen inte ha det så här med honom, vi har så mycket grindar, begränsningar och stängda dörrar ändå, när man är småbarnsfamilj.... Nu har vi frågat svärföräldrarna om dom vill låna hem honom på prov, så vi får se hur det blir!...

i morgon är det vägning!! *gulp*...får se hur den går. Ska bli spännande att se hur många nya det blir, brukar ju rassla till så här efter helgerna! :)
I morgon kväll är jag förresten med på ett info-möte för Viktväktarna i Österby! Ska svara på lite frågor förmodar jag och så ska jag ta med mig några "före"-kort och mina byxor i strl 52. :) Ska bli roligt! Kl 19:00! :)

Nu är det dags för duschen och sen sängen. I morgon börjar sonen på dagis igen och maken ska tillbaka till jobbet. Han har varit pappa-ledig sen i mitten av oktober... :) Jag börjar också snart jobba igen efter en välbehövlig ledighet... Och måndag nästa vecka börjar vi skola in vår minsta på dagis! Tänk att hon är så stor redan, min bebis! hi hi

Bjuder på en dagens:



Innan joggingturen nu ikväll! :)


Natti mina vänner!!!

Kommentarer

  • Linda säger:

    Hej raring;)

    Oj vad du stod i igår...själv sov jag bort heela dan!

    Å om du går in på min blogg så ser du vad som hände mig imorse:/

    Visst råkade du också ut för det förrut??

    Jag har för mej det...



    Vad kul att åka på ett info möte, du kommer kunna hjälpa så många!



    Visst ska jag inte ta mina points som blev över igår som sparade?

    Då åt jag ju inte mkt..har säkert 10 kvar sen igår som jag inte utnyttjade...men jag var/är ju sjuk..



    Kramis & ha en bra dag & lycka till på vägningen!

    2009-01-07 | 08:54:02
    Bloggadress: http://gullmalva.blogg.se/
  • Jessica Lindell m. familj säger:

    Tråkigt att katten kissade i hans säng.. vet hur det är, så vi har släppt ut våra katter nu. sen gör de behoven ute nu :)



    lycka till på vägningen..



    kram

    2009-01-07 | 10:01:41
    Bloggadress: http://jessicalindell.blogspot.com
  • Coyntha säger:

    Hej! Jag har svarat dig på min blogg :)

    Lycka till idag med vågen, det kommer säkert att gå bra. Och mycket lycka till på VV mötet. Berätta gärna hur det går!

    kram

    2009-01-07 | 11:49:39
    Bloggadress: http://www.coyntha.wordpress.com

Kommentera inlägget här: