Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Plingeling...

Kategori: Allmänt

...säger det när kisset kommer i toaletten! :) Inte mindre än TRE GÅNGER HAR VÅR DUKTIGA STORA TJEJ KISSAT PÅ TOALETTEN I DAG!!! JAG ÄR SÅÅ STOLT!!! hi hi




För övrigt så har jag mått mycket bättre idag än igår. Och så har jag har tagit ipren som hjälper litegrann mot värken...
Fikat gick alla tiders idag. Stog över tårtan (som är 6,5p för en liiten bit) Och tog lite annat smått o gott istället (se checklistan)!! 
Min syster och hennes man är såå duktiga med VV och har tappat ca 4 kg i var på ca två veckor!!!! GRATTIS!!! 

I dag har jag beställt tågbiljetterna till Gruppintervjun för VV i Stockholm den 18/2!! Ska bli spännande!!! :) 

I morgon är det måndag igen. Dagarna går så attans fort så man hinner inte alls med! Jag och Erik går emot varann i morgon så precis så vi kommer mötas i dörren, typ. Han kommer hem 14:30 och jag ska vara på jobbet kl 15! :) Barnen är därför lediga från dagis i morgon, men kommer gå tis-tors den här veckan!

Den här onsdagen är det en VÄÄLDIGT viktig vägning för mig på VV! Det är ju nämligen guldmedlems-dags!!!

På torsdag är det tandläkardags och så ska jag handla något fint att ha på mig på fredag då vi ska till Gimo Herrgård.

Nog babblat!!

ha en härlig söndagkväll!!!
KRAMEN


Kommentarer

  • Pia säger:

    Pussa mitt underbara barnbarn från mormor... Sååå duktigt hon är:-)

    Din checklista är helt otrolig, Sååå duktig du är:-)

    Kramiz till hela familjen

    2009-01-25 | 20:59:52
    Bloggadress: http://bredbacks.blogg.se/
  • Sanna säger:

    Hej vännen! Vi kämpar fortfarande med att vår lilla ska sluta med blöjan, men han vill inte. =)



    Åhh vad spännande att su ska iväg på det, ska tänka på dig.

    Jag hoppas verkligen att du får det vännen...



    Åhh vad tråkigt att jag inte kan vara med dig på onsdag, men får läsa om det när jag kommer hem.



    Skickar en massa lyckoönskningar till dig...



    Kramar om dig

    2009-01-25 | 21:27:36
    Bloggadress: http://sannasuppner.blogg.se/
  • Jessica Lindell säger:

    Hej hej..



    va duktig hon är :) dem lär sig fort, så kul och se :)



    Lycka till på onsdag!!

    Föresten Vad innebär guldmedlems-dags??? :)

    Kram

    2009-01-25 | 23:52:45
    Bloggadress: http://jessicalindell.blogspot.com
  • Linda säger:

    Vad duktig dottern är:)

    Ja visst går dagarna fort!!

    Redan onsdag imorgon.

    Lycka till på vägningen!

    Håller verkligen tummarna för dej & jag tror på att du kommer gå i mål:D



    Du har verkligen en mysig helg att se fram emot:)

    Kul!



    Kram

    2009-01-27 | 20:05:40
    Bloggadress: http://gullmalva.blogg.se/
  • görel säger:

    Hej har sätt att du har varit på info träff på vv, de var jag också denna vecka som var. de var intressant tyckte jag. men jag har 19kg kvar att gå ner innan jag går imål och min framtids planer är också att bli en konsulent . lite för att jag är rädd för att gå upp igen och för att de skulle vara så roligt att hjälpa andra. Jag började den 28augusti 08 så jag tycker de har gått bra för mig hittils. de skulle vara kul att höra sen när du har varit på den där gruppintervjun hur de funkar. de man fick veta var att man skulle presentera något på 3min som man brinner för. men de lätt så kul också. hur känns de för dig??

    men fortsatt lycka till. jag längtar tills jag går imål... men som sakt de får ta den tiden de tar.

    tack för en bra blogg. mvh görel karlsson

    2009-02-01 | 18:11:58
    Bloggadress: http://gorel.blogg.se/

Kommentera inlägget här: