Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Ledig...

Kategori: Allmänt

...i helgen!! Det behövs verkligen! Min kropp talar om för mig när det är dags att lugna sig lite. När jag jobbar sent och/eller mycket så har jag väldigt lätt för att blöda näsblod (vilket jag har gjort idag) och med all stress som har varit på sistone och samtidigt känslomässigt jobbigt med katten och så så talar även mina jeans om att jag har tröstätit ALLDELES FÖR MYCKET!!!! *fanken också* Jag blir så attans besviken på mig själv!!
Och på onsdag måste jag väga under 72 för att bli guldmedlem!!! Det ska jag banne mig klara!!!

Jag ska vara väldigt strikt nu i en vecka. Då ( nästa fredag) blir det en unnardag, eftersom jag och Erik ska åka på en herrgårdsupplevelse på Gimo Herrgård, och se hur dom har det där (samma ägare som på Söderfors Herrgård, där jag jobbar)! Ska verkligen bli jättekul!!! Det som ingår är: Tebuffé, välkomstdrink, 3-rätters middag och så rum och frukost! Ska bli hur mysigt som helst. Vi behöver det verkligen känner jag. Komma bort och bara umgås, han och jag! :)

Men SEN är det tillbaka till det strikta! :) VILL ju faktiskt ligga på 69-70!!! Vet att jag mår bäst då! Och fast det "bara" är ca 3 kg dit så känner jag mig för stor just nu. Vill liksom att mina favvo- jeans ska sitta bekvämt, och just nu stramar dom aningens för mycket :( 

Nu ska jag ladda med mandariner och pepsi max inför Let´s Dance! :)
Såå himla skönt att skriva av sig igen! Har verkligen saknat bloggen denna intensiva vecka!! Nästa vecka är det ganska lugnt, men första veckan i februari har jag ett till jobb-maraton!

Ha en härlig fredag-kväll! Så "ses" vi i morgon igen!!!

Kram kram

Kommentarer

  • Jessica Lindell säger:

    Åh va duktig du är :)

    men klart du behöve rlite ledigt, va skönt..

    Härligt att åka bort lite :) de behöver man..



    Kram

    2009-01-23 | 20:05:58
    Bloggadress: http://jessicalindell.blogspot.com
  • Bettan säger:

    Men vännen nu måste du ju ta det lite lugnt!! var rädd om dig

    Va mysigt att åka till den herrgården =) Och att få vara lite ensamma ;p

    Så vi syns på onsdag?

    Nu vänter lite Let's dance.



    Kramar om!

    2009-01-23 | 20:08:04
    Bloggadress: http://gustavpers.blogspot.com
  • Linda säger:

    Ååå vilken mysig vistelse ni kommer att få!

    Det är väldigt mysigt på Gimo herrgård:)

    Vad skönt att du får vara ledig nu ett tag å att du lyssnar på vad kroppen säger.



    Ha nu en skön helg

    Kram

    2009-01-24 | 10:30:24
    Bloggadress: http://gullmalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här: