Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Idag...

Kategori: Allmänt

...pockar sockerberoendet på uppmärksamhet hela tiden!! Allt går fel och jag är såå trött och grinig! :( Men om ungefär en kvart ska jag styrketräna och sedan springa. Det ska bli skönt. Bara jag och mina andetag i mörkret!! Då känner jag mig nog lite bättre sen.

Idag har vi varit och sagt hej då till julen på folkets hus här på orten! :) Var trevligt, men tyvärr blev det lite långtråkigt!... Men det var dans kring granen, fiskedamm och besök av tomten iaf. Roligt att dom hittar på lite här!!

Annars är det lugnt här hemma, sonen klagade över "konstig i magen" för ett par dagar sen, men det verkar ha varit falskt alarm...

I morgon ska vi på kalas. Min yngsta systerdotter som blir 1 år!! Tiden går alldeles för fort!!! Ska ladda med frukt och så innan, för jag är INTE redo för fikabröd igen än!! Mot kvällningen sen blir det även ett besök hos svärföräldrarna! :)

På återseende i morrn!

Kommentarer

  • Cornelia säger:

    Åhhh här oxå, är alldeles grinig och har ont i huvudet... Suck. Det är bara att kämpa på!

    Kram och pepp

    2009-01-03 | 18:54:22
    Bloggadress: http://www.mia-caramia.blogspot.com

Kommentera inlägget här: