Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Hektiskt...

Kategori: Allmänt

...Vill bara att den här veckan ska vara över! Bara stress känns det som! Idag, var vi först till dagis med lilleman för att sedan gå hem och fixa lunch till mig och dotter. Sen iväg till dagis med henne. Efter Erik slutat jobbet kom han till dagis och bytte av mig så att jag i ilfart kunde åka och klippa mig (kom 10 min sent dit), efter det handlade jag och hämtade ut biljetterna till i morgon. Sen hem och fixa middag. Så NU kan jag typ slappna av (disken kvar egentligen, men jag orkar bara inte)....

...I morgon blir det inte mycket bättre, min mamma kommer hit kl 05:30 i morgon bitti. Då går både jag och Erik till jobbet. Jag kommer hem igen strax före 9:00 (kort dag på jobbet), då ska jag försöka diska och plocka (ser ut som jag vet inte vad här) samt laga lunch och göra mig iordning till sthlm. Sen ska båda barnen till dagis kl 13:30. Erik byter av mig där, så jag kan sticka direkt till Tierp. Och tåget går 15:26. PUST!

Torsdag ser någorlunda lugn ut än så länge. Besök på fm och dagis på em.

Sen är det jobb fre-sön...

Går förresten jättebra med inskolningen!!! Hon trivs som fisken i vattnet! Gjorde sitt första pärlhalsband idag. Kommer nog bli ett antal stycken. Ha ha

Pointsen går sådär nu. Blir inte så jättebra mat när jag är stressad. Mycket bröd! ;)
Ganska ont i kroppen idag efter strykning, gardinupphängning och städning på jobbet igår kväll....

Nu ska jag lägga lite barn innan jag går ut med hunden. Ska även knäppa kort på frillan så ni får se om det bidde någon förbättring. :)

-over and out-

ps. Lite ångest över att det var längesen jag la ut recept här! -Sorry!

Kommentarer

  • Mia säger:

    Hej Anna!

    Du har fullt upp märker jag.. Ta det lugnt så du inte bränner ut sig.

    Hoppas det går bra i Sthlm, håller tummarna...



    Kram Mia

    2009-01-13 | 20:51:30
    Bloggadress: http://miaspoints.wordpress.com
  • Jessica Lindell m. familj säger:

    Åh va kul att de går bra för henne på dagis.. hur gammal är hon?? :)

    Hoppas de går fitn på jobbet..

    :) Hoppas du mår bra och ta hand om dej.. kram

    2009-01-13 | 20:54:33
    Bloggadress: http://jessicalindell.blogspot.com
  • Linda säger:

    Vad kul att läsa att det går bra för stumpan på dagis:)

    Det är ju så viktigt att det går bra i början!



    Men Anna, för bloggen ska du Inte ha dåligt samvete..här ska du bara känna lugn & ro & avkoppling.



    Lycka till imorrn i Sthlm.

    Men en sak..varför var du inte ledig hela dagen imorgon..istället för att stressa dit för några timmar bara??

    Du måste tänka på dig själv också gumman.



    Kram & Godnatt

    2009-01-13 | 23:16:50
    Bloggadress: http://gullmalva.blogg.se/
  • Jonna säger:

    Va roligt att det går bra med inskolningen, halsband lär du få i massor men det är så roligt. Min tjej går sista terminen på dagis nu, det har gått så fort. Hoppas du får en bra dag trots mycket att stå i, du gör det bra!

    2009-01-14 | 06:25:14
    Bloggadress: http://jonnaindira-indira.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: