Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Checklista 25/1-09

Kategori: Checklistor

Frukost: Lättfil med flingor och 2 knäcke med lättmes, vatten
3,5

Mellis: 10 g kinapuffar (tårtgarnetyr) :)
1 p

Lunch: Hemmagjord pizza med VV-korv
6,5 p

Mellis: Fika med nära och kära!: 1 dl yoghurtglass, blåbär och hallon, 3 små maränger, 1 choklad-riskaka och 1 kanelknäcke med äppel-keso.
5 p

Middag: Kycklingfilé (duoval) med stekta grönsaker (vitkål, squash, morötter, palsternacka, purjo kryddor och vatten) och 1 liten potatis
4 p

Kvällsmys: Dom sista hallonen och blåbär med 1 dl naturell lättyoghurt och lite sötningsmedel
0,5 p

TOTALT: 20,5 points

Kommentarer

  • jannaa säger:

    Jo jag läste att du hade gått ner extremt mycket i vikt , jätte duktig. Jag har hållt på med många olika dieter och metoder men det verkar inte hjälpa , FAST jag var med i viktväktarna när jag var mindre (har varit överviktig hela mitt liv) och då gick jag ned 17 kilo, men de gick jag upp med råge igen.

    denna gången är jagmer peppad.

    detta med pointsen , jag försöker äta minst 22 points per dag, men jag har så svårt , jag måste äta hela tiden om jag ska komma upp i det. jag förstår verkligen inte . jag är mätt hela tiden och jag har fortfarande massor med points kvar.!

    2009-01-26 | 12:17:14
    Bloggadress: http://minusivikt.blogg.se/
  • ia säger:

    Hej hej!

    Vad DUKTIG du är! Bra jobbat till finfin viktminskning! Hejja dej!

    Jag undrar nu (detta är mycket viktigt..! ;)):

    chokladriskakorna, är de goda? Smakar de som puffat-ris-choklad? :)

    2009-01-26 | 16:45:06

Kommentera inlägget här: