Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Checklista 1/1-09

Kategori: Checklistor

Frukost: havregrynsgröt med kanel och rivet päron, 1 dl lättmjölk, 2 knäcke med 1 msk lättmessmör och 2 skinkskivor
4,5 points

Lunch: 2 potatisar med keso och räkröra
4,5 points

Mellanmål: 1 smörgås med en skinkskiva, 2 dl lättmjölk, 1 mandarin och en liten pepparkaka
3 points

Middag: 1 laxfilé med 1 msk cremé bonjour 2 potatisar, lite olja och massa broccoli
8 points

Kvällsfika: hallon, blåbär, mandarin och 1,5 dl lätt vaniljyoghurt
1,5 points

Sammanlagt: 21,5 points och även 4,5 AP efter jogging :)
Har även varit duktig och druckit 2 liter vatten!

Nu ropar kudden på mig!!!

"Ses" i morgon!

Natti natt

Kommentarer

  • Bettan säger:

    Bra att du skriver ut lite ckecklistor! Får jag lite tips på hur mina dagar ska se ut =) Står ju still ibland.

    Kanske undrar vad jag gör vaken klockan 03:00, Fredrik har jour och såklart så går larmet.. Var vaken innan då en liten tös är väldigt diktig på att tränga mamma ur sängen! =)

    2009-01-02 | 02:57:14
    Bloggadress: http://gustavpers.blogspot.com
  • Linda säger:

    Ja super bra att du skriver checklistor, då får man lite inspiration:)

    Jag ska sätta mig & skriva ner en lista på veckansmat..då behövs det lite inspiration känner jag;)



    Du har kommit igång bra igen verkar det som!

    Jag ska börja stenhårt på måndag.

    Vänjer mig vid tanken nu;)



    Å vilken god mat du gjorde till nyår, låter super gott!!



    God fortsättning!!!



    Kram vännen

    2009-01-03 | 08:59:41
    Bloggadress: http://gullmalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här: