Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Ångest, sjukdomar och ändrade planer...

Kategori: Allmänt

...Vill börja med att ursäkta den låga aktiviteten här på bloggen dom senaste dagarna! Ångest över att jag inte har haft tid att sitta vid datorn.... :(

Sen måste jag säga att jag inte har varit till VV idag. :( Var tvungen att jobba istället eftersom vi har en hel del sjukdomar bland mina kära kollegor! Men det har gått jättebra även dom här dagarna på jobbet. Och jag lär mig väldigt mycket varje dag! Ganska stolt över mig själv om jag får säga det själv! ;)
Eftersom man tydligen bara har 12 veckor på sig att göra jämnvikten på (dvs 6 vägningar) så måste jag väga mig nästa vecka!! Det är den sista vägningen och tyvärr jobbar jag även då men jag ska packa in barnen i bilen efter jobbet och åka till Österby och väga mig! Jag saknar både mötena och människorna på VV. Efter över ett år som viktväktare så har det blivit lite av ett fritidsintresse att åka dit!!! Sen VILL jag ju bli GULDMEDLEM oxå!!!!

Mindre roligt är att sonen blev sjuk igår. Dom ringde från dagis och jag körde som en dåre från valbo för att komma hem! Han har haft jättehög feber från lunch igår ända tills i morse, då den kom under 40-strecket. Men sen har han sovit hela dagen och går stadigt på både alvedon och ipren. Verkar iaf som att det är på väg att vända! Min lilla skrutt!!!! Dottern är det full fart på och fårstår inte riktigt varför brorsan plötsligt blivit så "tråkig"! :)

Nu håller vi andan att ingen mer i familjen ska bli dålig, eftersom barnen ska sova hos mormor o morfar och farmor o farfar på fredag och jag och Erik ska till Gimo!!!!! Ser fram emot det jättemycket och det ska både bli roligt och intressant och se hur dom har det där!! Så håll alla tummar ni har att vi håller oss friska!!!

Nu måste jag gå och titta till den lilla sjuklingen och sedan ta en liten kvällsfika med gubben...

Jag är ledig i tre dagar nu så nu kan jag lova att vi "ses" i morgon igen!! ;)

Sov gott! // A

Ps till ia: mja riskakorna påminner nog lite om puffat ris!! hi hi

Kommentarer

  • Jessica Lindell säger:

    Usch hoppa ingen mer blir sjuk i familjen.. Håller tummarna på att ni andra inte blir sjuka Hoppas han blir bra snart..



    Jag hoppas du blir guldmedlem :)



    Kram

    2009-01-28 | 23:43:37
    Bloggadress: http://jessicalindell.blogspot.com
  • camilla säger:

    Stackare :( Inte roligt när de små är sjuka:( Hoppas att det går fort över.

    Kram

    2009-01-29 | 07:56:58
    Bloggadress: http://www.hallonpajen.wordpress.com
  • Linda säger:

    Nä men lille skrutten då:(

    Hoppas att han blir frisk fort så att ni kan åkahåller verkligen tummarna

    Jag ser fram emot att få se dig här lite oftare nu ett tag, saknar dig ju när du är borta längre stunder:)



    Kram Kram

    2009-01-29 | 18:08:35
    Bloggadress: http://gullmalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här: