Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Alla mår bra idag...

Kategori: Allmänt

...och det är städning som står på schemat!! :) Minns knappt när jag dammsög senast och DÅ är det verkligen hög tid! :)

VÄGNING I MORGON!!!!!!! Undrar hur mycket av julsvullet jag har lyckats gå ner igen! Ska bli spännande att se vad vågen står på, men jag kännner mig själv väl och tyvärr kommer jag tänka elaka tankar om mig själv när jag ser + på vågen! FAST jag vet att jag har vänt det hela!.....SUCK... Det ska väl egentligen höra till det normala livet att pendla lite i vikt och vad är egentligen ett par kilo efter jul kontra 43 kg övervikt i flera år??!?! Eller?....

Nog svamlat om det. Nu är det dags att ta tag i städningen och maten och motionen och senare också duschen ! :)

På återseende ikväll....

Kram/A

Kommentarer

  • Bettan säger:

    Du har så rätt Anna!! Några kilo är ingenting för dig!!

    Det får bli en rejäl omstart för mig imorgon när jag ser vad vågen visar.. Drömt mardrömmar att jag gått upp MYCKET så får se hur sann drömmarna var..

    Håller också på med lite sädning idag, börjat plocka bort julen.. Men nu hittar jag inte gardinerna till v-rummet!? Hur hinner dom försvinna på några veckor??



    Kram kram så syns vi imorgon

    2009-01-06 | 10:40:49
    Bloggadress: http://gustavpers.blogspot.com
  • camilla säger:

    Lycka till imorgon du ska se att du har fixat till det :) Själv fick jag ett fett + på vågen i går,men visst jag visste det och kan bara skylla på mig själv ;)

    Men nu så är man på banan igen fast det käns trögt ;)

    Heja heja och en massa pepp till dig.

    Kram

    2009-01-06 | 11:35:37
    Bloggadress: http://www.hallonpajen.wordpress.com
  • Cornelia säger:

    Lycka till imorgon, jag är lite avis på dig, jag riktigt längtar till jag skall väga mig. Det kommer att ha gått så bra imorgon. Jag håller alla tummar. Kram och pepp

    2009-01-06 | 12:33:26
    Bloggadress: http://www.mia-caramia.blogspot.com
  • Jessica Lindell m. familj säger:

    De kommer galant på vägningen =)

    håller tummarna

    LYCKA TILL I MORRN!!!

    KRAMAR

    2009-01-06 | 14:14:56
    Bloggadress: http://jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här: