Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Tisdag...

Kategori: Allmänt

...precis kommit innanför dörren med barnen. Jobbat mellan 08-16 och sen hämtat grynen på dagis efter det... Vääldigt mycket på jobbet idag och i morgon. En ganska stor konferens som är hos oss. :)


JAG HAR ETT PROBLEM!!!:
För det första är jag lite "sur" över att jag missade förra veckans lektion på VV, ämnet den gången var nämligen huvudet på spiken, kan man säga. Nämligen att man ska se sitt överätande som en sjukdom!! Då kan jag lungt säga att jag är väldigt drabbad av denna sjukdom. Jobbet gör det VÄLDIGT svårt för mig att "hålla mig på mattan"!!!! Jag blir ledsen och besviken på mig själv varje dag!! Att det ska vara så nedrans svårt att ge tusan i fel kost!!!!!??? Sen blir det ju ännu värre när ja blir trött och stressad och samtidigt inte hinner åka till VV för stöd och pepp!!!
USCH SÄGER JAG BARA :(

Nu måste jag sätta igång med maten!!!

Ha det gott!!! // A

Kommentarer

  • Linda säger:

    Men gumman:(

    Jag tycker att du är så tapper ändå, trots en massa jobb & frestelser dagarna i ända.

    Du får försöka ta dig tid att gå ut & läsa viktbloggar, det brukar kunna peppa mig!



    Kram

    2009-02-03 | 19:06:59
    Bloggadress: http://gullmalva.blogg.se/
  • Jessica Lindell säger:

    Jag tycker du är så himla duktig :)

    jag är verkligen en som kan äta fel kost :(

    Jag tror du är duktig på den fronten :)



    kram

    2009-02-03 | 20:55:21
    Bloggadress: http://jessicalindell.blogspot.com
  • camilla säger:

    Förstår dig precis! Varför ska det vara så svårt att äta bra mat? Men jag vet att du klara detta gumman :) Du har ju varit så duktig och klarat av så mycket. Jag tror på dig Anna :) Heja heja

    Kram

    2009-02-03 | 23:59:59
    Bloggadress: http://www.hallonpajen.wordpress.com
  • Anita säger:

    Förstår dig ochså precis! När man börjar bli hungrig och trött efter dagens slit, är det lätt att det slinker ner något onyttigt innan middagen blir färdig. Så du är inte ensam om dåligt samvete! Jag ansluter mig ochså till dig!

    2009-02-04 | 07:22:38
  • Cilla säger:

    Hejsan



    Jag blir så himla impad och taggad av dig! Du är superduktig tycker jag. Har precis börjat min kamp mot grav. kilona och hoppas på en vinst till Maj :)



    En liten fråga oxå. Vet du hur många points en majskolv är?



    Ha det bra och kämpa på

    2009-02-04 | 12:00:04

Kommentera inlägget här: