Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Tack så mycket...

Kategori: Allmänt

...för era fina ord!! Dom värmer, ska ni veta!!!

Dagen har fyllts av uppvaknande kl 05:00 för att gå till jobbet. Sedan 9 timmars arbete med en hel del städning och datakrångel. Slutade kl 15 och gick då hem till min underbara lilla familj!

Åkte sedan till kära mor och far för att umgås och äta lite god mat! Extra roligt att träffa lillasyster också! :)

Väntat hela dagen på att VV ska ringa för att tala om vad dom tyckte om min "insats" i onsdags, men konstigt nog har telefonen varit alldels tyst.....

Igår skulle jag varit ledig, men väcktes av telefonen 06:50, min jobbarkompis som skulle ha frukosten serverad på jobbet kl 07, hade försovit sig...Och hon bor i Valbo! hi hi Det tar ca 40 min att köra. Så på 10 min klarade jag att slänga på mig kläder, in i bilen och vara på jobbet och stämpla in!! Sen var det bara att "kasta" ut frukosten så fort som möjligt! Oj, oj vilket kaos!!! Men ingen av gästerna blev sur iaf och det är ju det som är huvudsaken. Är ju faktiskt en ganska stor fördel att jag bor på orten och kan rycka ut när det händer sånna saker! :)

Måste också tala om något obehagligt. På jobbet har vi, de senaste veckorna haft lite "problem" med en underlig människa som kommer in hos oss och är väldigt pratig och dryg. Han stör också gästerna och eldar i vår öppna spis, är smutsig och luktar illa. Jag och en jobbarkompis som ofta jobbar själv på förmiddagarna har han fattat särskilt tycke för. Vi bär namnskylt när vi jobbar så han har börjat kolla upp våra namn och allt känns väldigt obehagligt. Efter ett tag blev han portad av min chef och man trodde att allt skulle vara lugnt igen.....
Men, han hänger fortfarande i krokarna, och igår när jag var på affären kom han in och var väldigt dryg på mig. Efter en stund gick han ut och stod och väntade på mig där. Jag visste att om han såg mig sätta mig i bilen skulle han förlja efter mig hem och det vill jag ABSOLUT INTE... Det hela slutade med att chefen på affären fick ta mina bilnycklar och gå ut och köra bilen till baksidan. Jag fick slinka ut genom personalingången och kunde därmed åka hem utan att han såg mig....FY BÖVELEN ALLTSÅ!!!!!!

Nej, nu är det faktiskt dags för sängen (ska bara se vem som får åka hem i Let´s dance först), i morgon väntar en tripp till stan med familjen och lite försiktig träning (är ju fortfarande ganska förkyld) På söndag blir det familjemys hos svärföräldrarna! :)

Vi "ses" i morgon, mina vänner!!!

Natti natt/ A

Kommentarer

  • Anneli säger:

    Vilken underbart motiverande sida!!

    Grattis till målgång och att du blivit guldmedlem.

    2009-02-21 | 02:10:39
    Bloggadress: http://tjockblirsmal.blogspot.com/
  • Bettan säger:

    Men fy så obehagligt!! Svårt på lite ort det där.. Usch!



    Skönt att vara ledig va?! =) Men så kallt det är idag då!



    Ha de så bra så syns vi!



    KRam

    2009-02-21 | 10:02:00
    Bloggadress: http://gustavpers.blogspot.com
  • C säger:

    Nä men fy va otäckt... Hoppas att han slutar upp snart.

    2009-02-21 | 11:49:39
    Bloggadress: http://nyttoliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här: