Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Svar...

Kategori: Allmänt

Zdee undrar:

Du har gått ner en massa och jag bara undrar hur har huden, skinnet hängt med? Och har bilden i ditt huvud anpassat sig till din nya vikt eller ser du dig som en smal tjockis?


Vill börja med att säga TACK! Det är så roligt att få sånna här kommentarer! En stor anledning till att jag har denna blogg är för att jag blir så peppad av alla Er och samtidigt så hoppas man ju att jag kanske kan inspirera någon eller kanske tom några!!

Svar på dina frågor kommer här:

Nej, huden har inte hängt med alls, men det drar ihop sig sakta men säkert. Värst är det på mage, rumpa, innanlår och överarmar. Det är långt kvar än, men samtidigt är det stor skillnad sen i höstas. Så det gäller att ha tålamod och hoppas på det bästa. Skulle nog behöva styrketräna mer för att forma kroppen, och jag jobbar på att försöka få in det i mitt liv. :)

Bilden i mitt huvud har inte anpassat sig. Jag brukar säga att jag är "tjock i huvudet" och därmed en "smal tjockis" som du skrev! Jag hoppas att jag kommer uppskatta min kropp mer i takt med att huden drar ihop sig och att det helt enkelt får gå längre tid. Min tröga hjärna ska väl förhoppningsvis nån gång förstå att jag inte väger över 100 kg längre......

jätteroligt att du/ni läser bloggen!
Välkommen tillbaka! :)


Kommentarer

  • Cilla säger:

    Hej



    Jag bara undrar hur du håller uppe motivationen?! Jag har klarat mig rätt bra, men så kom Alla hjärtans dag och det var lyxig middag och dessert och så var jag tillbaka i socker begäret. Jag har en morot, ska gifta mig i Dec. Men då skjuter man upp det lite oxå, äh det är tio mån dit jag hinner gå ner. men jag mår piss av att ha det så här. Har du några bra tips? Hoppas det är ok att jag frågar.



    Ha det så bra

    2009-02-23 | 09:13:42

Kommentera inlägget här: