Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Snabbis...

Kategori: Allmänt

...Väldigt stolt över mig själv måste jag säga! :) Igår på jobbet åt jag INGET onyttigt! Ingen kaka eller dessert, NADA. Åt bara kvällsmaten, lax med kokt potatis så den var bra! :) Och sen en massa vatten och två äpplen emellan.

I dag jobbar jag mellan 12-22 så nu ska jag umgås lite med mina kära!!

I går fyllde min lilla pappa år, så jag skickar ett extra GRATTIS till honom i efterskott!!!!! Älskar dig!!!

I dag fyller kära K på jobbet år!! Grattis till dig med gumman!, Ses snart. :)

På återseende...

KRAM

Kommentarer

  • Linda säger:

    Hoppas du får en bra dag på jobbet!!

    Kramis Kramis

    Du är så duktig!!

    2009-02-28 | 10:50:42
    Bloggadress: http://gullmalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här: