Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Sjukdomar...

Kategori: Allmänt

...är jag less på nu! Sonen har legat i soffan hela dagen, iof gladare humör men trött och ser hemsk ut på ögonen. Dottern verkar följa storebror och har fått var i båda ögonen nu på eftermiddagen, samt tagit sig mycket åt ett öra, speciellt när hon gäspat eller när jag tex kom åt det när jag tog av henne tröjan. Känner att det nog är bäst att kolla upp henne i morgon, innan helgen eftersom jag kommer jobba hela dagarna då, både lördag och söndag. Och inte så kul för Erik att sitta på jouren då... Bara att hoppas att vårdcentralen har någon liten tid på fm i morgon (jag ska nämligen till tandläkaren då så det vore ju bra om man kunde kombinera)....

I morgon ska det även storhandlas, har laddat upp med massor av nya härliga recept, som jag ju självklart delar med mig av till Er efter varje provsmakning! ;)

Min egen hälsa då?!... Mjo, känner mig sämre idag igen och har riktigt ont i halsen nu på kvällen, men det blir väl så när man är ledig och slappnar av mer så kräver kroppen nästan att man vilar!! ...

Och det är precis vad jag ska göra nu! :)

Tack och god natt! // A

ps. Gick jättebra med vovven hos vet. idag! :)

Kommentarer

  • Jessica Lindell säger:

    Tråkigt att barnen är jsuka. Vi är också lite sjuka här, fast snoriga :(



    Ser fram emor recepten :) hihi



    kram

    2009-02-13 | 08:48:03
    Bloggadress: http://jessicalindell.blogspot.com
  • Amanda säger:

    Ååh va du är snäll! Blir glad när man hör sånt från en som man verkligen ser upp till .. Du är verkligen min "mamma förebild" och det har jag sagt förr! ;)

    DU!!! Vi lär ses innan pensionen, den närmar sig!!!!

    2009-02-13 | 13:03:02
    Bloggadress: http://amandahedesunda.blogg.se/
  • Pia säger:

    Kom ihåg att efter regn kommer alltid solsken :-)



    Pussa barnen från Mormor

    2009-02-13 | 20:04:13
    Bloggadress: http://bredbacks.blogg.se/

Kommentera inlägget här: