Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Lång natt...

Kategori: Allmänt

...Lilleman blev magsjuk vid midnatt. Så jag har varit vaken hela natten. Väckte Erik strax före kl 06 så då fick jag sova till framåt 09...

Nu känns det det som att det inte kan bli mer elände, så nu blickar vi framåt med positiva tankar... 
Tösen verkar riktigt pigg idag, Lilleman, Erik och jag är trötta och matta, men det får gå helt enkelt.

I morgon är det onsdag och då ska jag vägas, till tandläkaren och laga ett hål och till VV i sthlm... Kommer nog vara lagom slut efter det.

I dag är det vila som gäller. Och så måste jag vädra, bädda rent överallt byta alla handdukar och skura båda toaletterna. BORT med alla baciller! :)

Fått önska från kära Amanda att lägga in en "dagens", så det kommer också!!...

KRAM // A

Kommentarer

  • Sanna säger:

    Men uscha vad jobbigt!! Man bara sitter och väntar på att man ska åka på det...



    Det är nog det värsta som jag vet.. Blääää



    Hoppas att allt är bra med dig..



    Kramen

    2009-02-17 | 17:11:04
    Bloggadress: http://sannasuppner.blogg.se/
  • Jessica Lindell säger:

    usch stackars er, jag hoppas ni mår bra snart.. krya på er och lycka till i morrn på vägningen :)

    kram

    2009-02-17 | 19:30:41
    Bloggadress: http://jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här: