Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Inte hunnit allt...

Kategori: Allmänt

...som jag hade tänkt idag...Men ganska mycket ändå. :) Det som är över får jag sköta nu när barnen somnat. Och det är nog säkrast att jag gör det då oxå när det är lugnt, för jag har en massa papper att gå igenom innan utbildningen om två veckor...

Sonen ligger helt slut på soffan efter en hel dags lek och sen barngympa på det. Han tycker nog det ska bli skönt att krypa till kojs snart! :)

Började med gröt igen nu på morgonen, måste få igång mage och förbränning igen nu. Till lunch blev det kesoröra med savoykål och skinka och bröd. I love bread! :)
Middagen kommer det recept på snart! Mmm...
har även gått en sväng idag och städat som en galning, det får räcka som dagens motion så tar jag crosstrainer i morgon förmiddag innan jag ska jobba vid 15:30!!

Hejs!

Kommentarer

  • Jessica Lindell säger:

    Nää man kan ju inte hinna med allt. Jag tycker iaf du är duktig :) hihi..



    Ser fram emot recept :)

    Kram kram

    2009-02-26 | 19:26:19
    Bloggadress: http://www.jessicalindell.blogspot.com
  • Anneli säger:

    Det är nästan så min skärm glöder när man kan känna hur energisk du är!! =)



    Lite nyfikna frågor har jag oxå, du behöver inte svara om du inte vill.

    Du har ju gått ner i vikt relativt snabbt och då ganska många kilon. Vad har du fått för kommentarer från folk? Har du själv hängt med mentalt? Vad säger dina barn, känner de igen dig innan och efter?

    Var det viktigt för dig att gå ner snabbt, eller gick det av bara farten?

    Ja, som sagt, jag är nyfiken ;)

    2009-02-26 | 20:30:20
    Bloggadress: http://tjockblirsmal.blogspot.com

Kommentera inlägget här: