Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Halloj!

Kategori: Allmänt

...Full rulle här som vanligt. Fast det känns som att jag har bomull i huvudet... Halsmandlarna är oxå svullna men jag har inte så ont som tur är!!

I dag har jag och barnen varit ute i snön och busat! Var jättemysigt men oj så trötta vi blev. Bilder på det kommer!! :) 

I dag åt jag så mumsig lunch, och så enkelt: En bit lax med lättkeso, dill och sweet chili! Skjuts in i ugnen :) Till det ugnsrostade jag lök, morötter och rödbetor! MUMS!!! Och väldigt pointssnålt dessutom!

Nu ska jag ta och väcka dottern som ligger och snusar och sen är det dags för jobb kl 15 efter Erik kommit hem från jobbet. Hej och hej då blir det till att säga till honom! :/

Ha en fortsatt trevlig solig och kall dag, mina vänner!!! :)

KRAM// A

Kommentarer

  • Linda säger:

    Mums filibabba vad den lunchen lät god!!

    Snääla lägg ut pointsantalet på din blogg, jag är värdo på att räkna ut det själv:(



    Vilken härlig förmiddag du/ni verkar ha haft!!

    Jag har suttit inomhus & jobbat hela dan & bara suktat uuut:)



    Kram & lycka till på jobbet

    2009-02-09 | 18:19:54
    Bloggadress: http://gullmalva.blogg.se/
  • Jessica Lindell säger:

    vilken härlig lunch ni åt, de lätt ju hur gått som helst ju :) Mysigt o leka med barnen i snön..

    kram

    2009-02-09 | 20:03:57
    Bloggadress: http://jessicalindell.blogspot.com
  • Mia säger:

    Hej!!



    Ingen rast, ingen ro... Jag skulle bli galen av detta pusslande du håller på med... All heder åt dig som står ut!!



    Kram Mia

    2009-02-09 | 21:47:50
    Bloggadress: http://miaspoints.wordpress.com

Kommentera inlägget här: