Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Bakstund med barnen...

Kategori: Allmänt

...Dokumenterade vårt lilla bak-mys igår. :)





Mina sötisar redo att börja med mazarin-muffins!


  
Så här fina blev dom!
                              
  
Provsmakning!


Mums!!



Har precis varit ute på en promenad i solen med hundarna. Det var skönt. Har dock en hemsk värk i axlarna idag pga mycket bärande och skurande på jobbet igår...
Barnen är på dagis (Dom måste få komma ut och träffa andra barn!).
Ska ta och äta lite rester från fiskgrytan häromdagen nu och kanske tom ta en liten siesta på soffan innan det är dags att hämta barnen och sedan ska jag jobba vid 15:30. 
I morgon är det dags för VV igen. Veckorna går så himla fort. Roligt att få hjälpa till där i morgon iaf! :)


Är ju fettisdagen idag, och jag ÄLSKAR semlor!! Och har faktiskt inte ätit någon än i år!! Men det får nog vänta till efter vägningen i morgon! hi hi hi

KRAM PÅ ER

Kommentarer

  • Zanna säger:

    Shit vilken inspiration man får när man läser din blogg! Jag och en kompis ska skriva in oss på VV på måndag och jag längtar dit!! Det är andra gången för mig och denna gång ska jag lyckas.

    2009-02-24 | 11:53:22
    Bloggadress: http://mammazion.blogspot.com
  • Madeleine säger:

    Hej Anna!

    Mysigt med småbarn, min är 16 o 18 och det är inte lika mysigt precis...Men det ska nog ordna sig!

    Har precis kört 30 min motionscykel och 10 min hårt på crosstrainern och om det inte visar sig på vågen på torsdag skriker jag!!

    Ville bara säga att jag är inne "hos dig" varje dag, youre my inperation!!

    KRAM

    Madeleine

    2009-02-24 | 12:00:15
  • Linda säger:

    Hej!

    Vilka söta små juveler du har!!

    Å vilka goda muffins..i love mazarin;)

    Å likaså semlor, tog en idag jag med..plus en massa annat som du kan läsa om på min blogg.

    Har lite "ångest" nu..men men bara o ta nya tag, kan ju inte direkt få det ogjort!



    Kramar om

    2009-02-24 | 19:29:55
    Bloggadress: http://gullmalva.blogg.se/
  • Jessica Lindell säger:

    Mysigt med bak :) hihi.. söta barnen är.. mysigt de ser ut.. Tänk när man ska få baka med alexander :) Härligt!! hihi.. håller tummarna på vägningen.. Kram

    2009-02-25 | 09:04:38
    Bloggadress: http://www.jessicalindell.blogspot.com
  • Amanda säger:

    VA GULLIGA SOM ÄR!!!!!!!!!!!!!!!!! =)

    Önskar att jag också ORKADE baka med mina små..! men de får bli om några år.. 14 el så ;)



    PUSS!!

    2009-02-25 | 09:17:20
    Bloggadress: http://amandahedesunda.blogg.se/

Kommentera inlägget här: