Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Alla hjärtans dag...

Kategori: Allmänt

...i dag.... :)

 Har varit en jobbig natt, har sovit väldigt lite, och det kändes tungt att åka ifrån min krassliga familj när jag skulle till jobbet strax före kl 13. Men det har gått ganska bra för dom här hemma. Lilla tösen har inte fått i sig så mycket men hon kräks iaf inte!...
Och det har gått RIKTIGT bra på jobbet idag! Vi hade hela hotellet fullt med gäster, men det har flytit på så himla bra och varit så kul!! :) Gulliga arbetskamrater och nöjda gäster! Kan det bli bättre?! ;)
Jag fick sluta först idag pga att jag har frukosten i morgon. Så jag ska alldeles snart gå och sova!

I morgon ska jag försöka hinna till lilla mamma och kika (kanske en sista gång) på dom söta valparna som snart är leveransklara och så ska jag hämta hem en crosstrainer som jag har köpt av henne!! JIPPIE! Då kan jag ju träna ordentligt fastän Erik jobbar! *Glad*, Men först ska jag jobba mellan 8-18.

Visst ja, innan jag åkte till jobbet skulle jag slänga i mig en snabb lunch, och OJ va gott det blev och enkelt! :)

Hade 1 dl kräftstjärtar i kylen så jag tog dom och blandade med 90 g lättkeso, 1 msk sweet chili, alfa alfa groddar och ruccola. Salt och peppar och två toast (1,5 p/ skiva) till! Mmmmm! Det hela blev bara 5,5p

Som sagt, nu ropar kudden!!

Sov gott, vänner!! // A

Kommentarer

  • Bettan säger:

    Hej hej!



    Men nu får ni bli krya snart! Väldans va envist dessa virus är!!

    Är det på onsdag det var intervju igen? =) spännande Ser verkligen fram emot att få gå på dina klasser.



    Kram

    2009-02-15 | 10:14:36
    Bloggadress: http://gustavpers.blogspot.com
  • Jessica Lindell säger:

    va härligt det se på valparna inna de flyttar hemifrån.. Dem är ju för söta.



    Skönt att det gått bra på jobbet.. hoppas familjen din kryar på sig nu!



    kram

    2009-02-15 | 18:06:22
    Bloggadress: http://jessicalindell.blogspot.com
  • Pia säger:

    Hallå Hallå

    Hur mås det nu?? Ring när du kan....



    Kramiz

    2009-02-15 | 20:09:00
    Bloggadress: http://bredbacks.blogg.se/
  • Linda säger:

    Mmm det där lät riktigt mumsigt :P

    Ska jag testa nån dag,som lunch.

    Hoppas arbetsdagen gick bra idag!

    Imorrn är det dags för mej igensuck

    Helgerna bara rinner iväg!



    Hoppas familjen kryar på sig nu.



    Kram

    2009-02-15 | 21:21:09
    Bloggadress: http://gullmalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här: