Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Mina vänner...

Kategori: Allmänt

...det lackar mot jul med en rasande fart! :) Jag älskar den här tiden och för en gångs skull tar jag det hela med ro! Jag har nämligen bestämt att jag ska vara så harmonisk som möjligt under denna månad! Både börjat sticka OCH läsa bok! :)
Nu har dock läsandet tagit överhanden och jag har inte stickat på en vecka kanske... Men oj vad jag läser!! Jag har inte läst så här mycket NÅGONSIN!! Håller på med Stephenie Meyers fyra Twilight-böcker. Trodde aldrig att det skulle intressera mig, men oj vad jag hade fel!! :) Har läst ut två av dom nu på en vecka och den senare på endast två dygn. Dom två första har legat på drygt 400 sidor, den tredje som jag ska börja på nu är på drygt 500 sidor. Och den fjärde o sista är inte bara 700 sidor, den är på engelska också! :)

Annars håller vi på och möblerar om i huset. Rum som vi tidigare inte har använt ska nu få liv och vi ska utnyttja hela vårt hus! Roligt är det och fint blir det!!!

i lördags hade vi den första utav TVÅ julaftnar! :) Mammas ena vovve väntar valpar här i dagarna så därför var vi tvungna att tidigarelägga julen lite... På torsdag, riktiga julafton, blir vi hemma hos svärföräldrarna i lugn och ro... på söndag är det 6-årsfirande här hemma, sen barnkalas och nyårsafton veckan därpå! Det händer grejer :)

Men det bästa av allt är:  JAG ÄR LEDIG!!!!! from idag tom 11/1 är jag helledig!!!! *glad*

Är gräsänka för sista natten nu. Erik avslutar sin utbildning i Söderhamn (med toppbetyg, ska en stolt fru tillägga) i morgon och sen kommer han hem till oss igen!! :)

Vår söta dotter är nu inne på sin fjärde napp-fria natt. Tomten fick alla napparna i lördags. Och även om det är svårt ibland och saknaden är stor så är hon otroligt duktig!!! :)

Söta sonen, han ska snart lära sig åka skridskor, har fått alldeles nya så spänningen är hög, :)

En liten uppdatering iaf så här runt midnatt, mitt i veckan, mitt i vintern....

Må så gott // A

Kommentarer

  • jessica säger:

    Julen är underbar =) härligt med snö, familj, släkten coh julgodis och maten =) mysigt.. Jaa hörde att din mamma hade fått valparna nu :) mysigt!! och spännande :) kram

    2009-12-23 | 19:38:39
    Bloggadress: http://www.jessicalindell.blogspot.com
  • Anita säger:

    Önskar dig en God Jul! Är så nyfiken, hur går det med din vikt? Har du varit hos VV? Vad tycker du isåfall om nya programmet? Jag tycker det är toppen, men det tar lite tid att räkna Pro Pointsen varje dag, men det ska väl bli bättre.

    2009-12-23 | 20:31:48

Kommentera inlägget här: