Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Snälla...

Kategori: Allmänt

...låt det vara söndag efter kl 14 NU!!! Har ett jobb-maraton framför mig i morgon som jag bävar inför. Blir minst 14 timmar på jobbet i morgon och sen max 5 timmars sömn innan jag är tvungen att laga frukost till ca 60 personer och sedan checka ut dom också!!! Kommer nog vara mer död än levande efter detta!!!

Har ganska nyligen kommit hem från mor och far där vi har haft kombinerad kräftskiva/familjeträff/ lycka-till-i -England-fest/grattis till körkortet! :)  Trevligt var det!! Kändes riktigt bra oxå att åka därifrån och inte vara totalt proppmätt. Och mina insparade points räckte till :D

VILL SÄGA GRATTIS I EFTERSKOTT TILL MIN UNDERBARA SYSTER SOM FYLLDE 30 ÅR IGÅR!!!!! :)


Ha det gott...// A

Kommentarer

  • Anita säger:

    Hoppas du inte blir helt utarbetad i helgen. Hur går det med den VV grupp och din vikt? Du är kanon duktig.

    2009-08-22 | 00:37:17
  • jessica säger:

    Härligt med kräftskiva :) Åh jobbigt att du jobbar denna helg. men ändå skönt när de regnar kanske :)



    Kramar

    2009-08-22 | 12:20:01
    Bloggadress: http://www.jessicalindell.blogspot.com
  • Smilla säger:

    Fy bublan vilket jobbpass, hoppas det har gått bra.

    Låter mycket trevligare med fest =)

    2009-08-23 | 21:13:30
    Bloggadress: http://smillasplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här: